Ja, det er nok lidt på samme måde jeg har det med min nuværende blog. I virkeligheden har jeg blogget i 5-6 år på den, men det er først indenfor det sidste års tid, at den har fundet sin form, eller hvordan man skal sige. Og da det skete, så kom der mange flere besøg end da det bare var sådan en rodet omgang, som én dag kunne være et seriøst emne, og næste dag noget sjovt. Det forvirrede folk, fandt jeg ud af, og mht til min flytning fra København til Lolland, gjorde det, at de indlæg der var tænkt som en et ironisk glimt i øjet, blev noget mange tog som om jeg var vildt ked af at være her. Så nu er der ryddet op på bloggen, og det skal være dér al det "sjove" skal være. Men jeg elsker at skrive, og jeg elsker alle de der tøseting (og skulle det kaste en lille mønt af sig, så ville det jo være dejligt, så derfor skal der en blog mere til. Jeg tror også, at jeg er kommet frem til at de skal holdes adskilt, men selvfølgelig linke til hinanden :) |
Jeg ville HELT klart råde dig til at lave en anden blog. Synes ikke du skal blande mere ind i din allerede godt kørende blog. Man skal helst lave en blog med et overemne, for hvis den har flere kan det godt blive svært at fange faste læsere. Behold hellere din nuværende blog, og opret så en ny hvis du vil lave om noget andet. :)