Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

2 blogs - hvordan?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Rødby
Tilmeldt 3. Feb 13
Indlæg ialt: 14
Fra  www.kristinaricken.com Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Pernille Abildgaard:
Altså, jeg gør ikke som jeg selv prædiker iøvrigt.. Min egen blog, er sådan en lille WP blog, som jeg både bruger til mine mere kunstneriske skrivelser, lidt tekster om tekst, og så nogle "klumme"-indlæg som jeg kalder dem. Dem hvor man betragter verden gennem egen optik. Jeg har et par Adsense-reklamer på lige nu, men jeg tjener ikke rigtigt noget på dem. Måske fordi jeg ikke er særligt målrettet. Jeg har mest brugt bloggen som en slags reklamesøjle for mit sprog og min stil, som jeg henviser potentielle kunder til. jeg har ikke nok viden om linkbuilding og deslige, til at tjene penge på en sådan blog, jeg kan kun bidrage med indhold, så for mig er den bare et hyggeprojekt :)

Ja, det er nok lidt på samme måde jeg har det med min nuværende blog. I virkeligheden har jeg blogget i 5-6 år på den, men det er først indenfor det sidste års tid, at den har fundet sin form, eller hvordan man skal sige. Og da det skete, så kom der mange flere besøg  end da det bare var sådan en rodet omgang, som én dag kunne være et seriøst emne, og næste dag noget sjovt. Det forvirrede folk, fandt jeg ud af, og mht til min flytning fra København til Lolland, gjorde det, at de indlæg der var tænkt som en et ironisk glimt i øjet, blev noget mange tog som om jeg var vildt ked af at være her. Så nu er der ryddet op på bloggen, og det skal være dér al det "sjove" skal være. Men jeg elsker at skrive, og jeg elsker alle de der tøseting (og skulle det kaste en lille mønt af sig, så ville det jo være dejligt, så derfor skal der en blog mere til. Jeg tror også, at jeg er kommet frem til at de skal holdes adskilt, men selvfølgelig linke til hinanden :)

Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 87
Fra  Fashion Factory Skrevet kl. 22:19

Jeg ville HELT klart råde dig til at lave en anden blog. Synes ikke du skal blande mere ind i din allerede godt kørende blog. Man skal helst lave en blog med et overemne, for hvis den har flere kan det godt blive svært at fange faste læsere. Behold hellere din nuværende blog, og opret så en ny hvis du vil lave om noget andet. :)

Fra Rødby
Tilmeldt 3. Feb 13
Indlæg ialt: 14
Fra  www.kristinaricken.com Skrevet kl. 22:30

Kim:
Skal én af bloggende være af kommerciel interesse, skal den helt skilles fra andre "hyggeblogge" - det er den du skal lave seo på, og det ville være ærgeligt at spilde krudtet på at få folk hen, hvor de så enten klikker på krydset oppe i højre hjørne eller tøffer ind på hyggebloggen.

Ja, det kan godt være, at du har ret.. folk ville måske bare være tilbøjelige til at vælge den valgmulighed de kender og ved de kan lide.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)