Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magento Vs. Prestashop

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 30. May 12
Indlæg ialt: 105
Fra  Ergooffice.dk Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er :)

Jeg vil til at lave min første web shop.

Jeg har en lille bitte erfaring med Magento, var til at arbejde med selv om det var lidt for teknisk.

Har hørt at PrestaShop er nemmer, men Magento.

Derfor vil jeg høre om jeres mening og sparring.

Tak på forhånd.

Mvh Spetslai Nang

www.ergooffice.dk billige ergonomiske kontormøbler til iværksætter.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 23:20

Jeg har ikke så meget erfaring med prestashop men en masse med magento og når man lige har brugt et par timer forstår man logikken og det er faktisk rigtig nemt at bruge så det kan anbefales med magento!

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 420
Fra  Retro Media Skrevet kl. 23:55

Hej Spetslai Nang :) 

Jeg arbejder på med Prestashop og Magento, efter min mening er der ikke den store forskel - Det er smag og behag. 

- Men du kan måske godt have ret i, at Prestashop er måske 2% nemmere end Magento - Men igen smag og behag. 

Held og lykke med dit projekt. 

God weekend! 

Retromedia.dk 

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. May 12
Fra  Ergooffice.dk Skrevet kl. 00:13

Tusind tak for svar :)

Jeg må forsøge mig med magento :)

God søndag

mvh Spetslai Nang

Fra Højslev
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 129
Fra  Lethers Skrevet kl. 21:20

Hej Spetsiai,

Jeg ejer youshoe.dk og den er bygget op på Prestashop 1.5.3 . Har forsøgt mig med Magento, Opencart og til sidst Prestashop. Grunden til jeg valgte Prestashop var nok det relative simple layout i Backend (det du som admin kan se, ikke kunden). Derudover syntes jeg at Prestashop er dem der har lavet det bedste standard template, ja ved godt der findes rigtig mange gratis  templates, men jeg kan godt lide at køre standard når det kun er mig der er inde over. Når der kommer opdateringer er de gratis templates ikke altid kompatible med den nye version, det er æv. Derfor standard!

Hvis jeg må anbefale dig en løsning, så vælg meebox.dk , der kan du købe DK domæne til ingen penge og min shop har ikke været nede en eneste gang i snart 1 år. Brug 1-click installer de har installeret og du er så godt som kørende. De er meget behjælpelige og så taler de dansk de "drenge" :)

Hvis du har yderligere spørgsmål omkring processen med at få det til at virke er du velkommen til at skrive.

MVH

Rune

Jeg er ejer af Marketingsvirksomheden Lethers.dk. Online markedsføring og rådgivning til dig!

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. May 12
Fra  Ergooffice.dk Skrevet kl. 21:33

Tak for din indlæg Rune

Jeg må se, at finde nogen danske drenge, så vi iværksætter støtter hinanden :)

Mvh Spetslai Nang

Fra Højslev
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 129
Fra  Lethers Skrevet kl. 21:40

Hej igen,

Det var så lidt. Hvad er det for en hjemmeside du har tænkt dig at lave, hvis jeg må spørge så nysgerrigt? :) Ja iværksættere i DK bør og SKAL støtte hinanden. Man kigger ikke langsigtet nok, hvis man kun ser på Danmark som et marked for E-handel. Men ja man skal starte et sted.

Med venlig hilsen

Rune

www.youshoe.dk

Jeg er ejer af Marketingsvirksomheden Lethers.dk. Online markedsføring og rådgivning til dig!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:41

Jeg vil sige PrestaShop. Begge systemer minder meget om hinanden, og de er helt sikkert begge to blandt de aller bedste. Grunden til at jeg personligt ville vælge PrestaShop er udelukkende fordi jeg bedre kan lide deres back-end/administrations side.

Held og lykke med det. Der findes mange guides til brug af både PrestaShop og Magento. 

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. May 12
Fra  Ergooffice.dk Skrevet kl. 10:38

Rune Svenninggaard:
Hvad er det for en hjemmeside du har tænkt dig at lave, hvis jeg må spørge så nysgerrigt?

Jeg er ikke helt med på hvad du spørge om. Hvis det er produkt du spørge om så er det kontormøbler og navn er vi ikke helt enige om endnu.

Mvh Spetslai Nang

Fra Dybvad
Tilmeldt 16. Jan 13
Indlæg ialt: 53
Fra  Tjeknikken.dk Skrevet kl. 01:35

PrestaShop, uden at blinke. Magento har en ret stejl indlæringskurve. :-)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)