Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Andre markedsførings ideer end seo?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ejer siden billigedildoer.dk, som er en affiliate shop med sexlegetøj. Jeg har været godt igang med seo, og får nu ca. 20 besøg hver dag fra google. Dog er jeg begyndt at syntes seo er lidt kedeligt.

Så jeg ville lige høre om der er nogen herinde der har et godt forslag til en god og sjov markedsføring.

-Ronnie

Fra København Ø
Tilmeldt 15. Sep 11
Indlæg ialt: 166
Fra  SEO Nørden Tandblegning 365 Skrevet kl. 11:17

Sociale medier... Lav en eller anden megasjov dildo video, smid den op på youtube - del den på Twitter og Facebook...

Affiliate - find ud af hvor meget en gennemsnits kunde er værd for dig, og sæt prisen per click derefter

Partner - KH-Online.dk

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 11:51

Det med en sjov youtube video skal jeg helt sikkert have kigget på.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 50
Fra  GoCondom Skrevet kl. 11:21

Det er du vist også igang med, ikke sandt? ;) Så er det bare at få skaffet videoen en masse trafik, så der kan komme nogle naturlige links til den. Held og lykke!

Køb kondomer online på GoCondom.dk, og få hurtig og diskret levering lige til døren.

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 11:27

Video ville helt klart være vejen frem, dog ikke en undrrvisningvideo ;)

Nærmest alle dildoer har vibrator, så stil to på bordet - tænd for vibratoren og lad dem kæmpe. Den første der falder er taberen!

Hvis du har en facebook side med likes, så kan du få dem til at vælge modstander til vinderen (en slags turnering) og på den måde får du engageret dine fans, og du får lavet nogen videoer!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)