Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bruger du et Google Adwords bureau?

Side 6 ud af 8 (75 indlæg)
Fra Maribo
Tilmeldt 27. Dec 12
Indlæg ialt: 328
Fra  WEBoptimist.dk Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Google opretter ikke kampagner, annoncer og søgeord for dig.

De tilbyder at hjælpe med en gennemgang til forbedringer af din nuværende Google adwords kampagne. Men pas på, jeg har hørt og læst flere steder at de forbedre det til deres fordel, altså så der kommer flere kliks igennem til dig og flere penge i Google kassen - hvilket også kan være godt nok 

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 08:57

Nogle gange kører google forskellige kampagner med at de "hjælper". Dog skal du ikke altid tage deres hjælp for gode varer, du ved mest om den branche som du arbejder i, og det vil derfor være bedst hvis du selv laver arbejdet og sætter dig ind i hvordan det skal laves. Det er altså ikke raketvidenskab, og der er masser af bøger på markedet der fortæller dig hvad du skal gøre hvis du har lyst til at lære det.

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 09:34

Rogelli:

Hvis man er ny i Google regi - kan man så ikke få Google til at lave det for sig? Det mener jeg at have læst..

Eller snyder de ogsåSmile

Jo, det kan man godt; https://services.google.com/fb/forms/amino/. Og som du selv skriver - er man ny i Google regi, så giver det rigtig god mening at benytte denne gratis hjælp. Om ikke andet, så kan man få en god forklaring og gennemgang af AdWords og Analytics. 

Google har haft et lidt dårligt ry omkring AdWords hjælp og optimering. Jeg har selv set skræmmende eksempler på AdWords arbejde fra Google - men det er efterhånden rigtig lang tid siden. Så det er min erfaring, at Google har gjort en indsats på dette område og er blevet langt bedre.

Så for en ny AdWords annoncør, så kontakt da Google og få en gennemgang og få dem til at opsætte de første kampagner og søgeord. Dette gør det nemmere efterfølgende selv at arbejde videre med AdWords. Ligeledes vil det give en idé omkring AdWords og økonomien i det - og dermed også en hjælp til at vælge sin fremtidige AdWords samarbejdspartner, såfremt dette bliver nødvendigt!

Har man et større budget (ca. +600 kr. dagligt) så kan man få fuld service ved Google. Har kan de hjælpe med oprettelse og optimering af hele ens AdWords konto nationalt som internationalt.

Mhv.

Johannes

Fra Maribo
Tilmeldt 27. Dec 12
Fra  WEBoptimist.dk Skrevet kl. 10:12

Johannes Helleland

Er du sikker på at de oprette kampagner, annoncer og søgeord?

Jeg fik en henvendelse fra en dame for 2 uger siden der netop havde forsøgt dette. Hun fik afvide at de kun kunne hjælpe hende med optimering af eksisterende kampagner

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 10:26

Ja Google opretter også kampagner, annoncegrupper og søgeord. Dem med små budgetter her hedder det i 30 dage, hvor Google kigger på kontoen. Jeg vil sige at kvaliteten er meget svingene, kvaliteten af deres arbejde og dog forbedret betydeligt, selvom de selvfølgeligt sagtens kan gøre det bedre. For bare 1 år siden kunne man falde over nogle helt horrible opsætninger. Jeg ser stadig kontis hvor de falder meget igennem, men jeg har ikke for nyligt set nogle opsætninger hvor det har været grænsende til det kriminelle.

Problemet er stadig om du har lyst til at lade en ulv vogte får. Det kan lyde godt at Google sætter din kampagne op for de må da have forstand på deres produkt. Problemet er bare at det jo ikke er eksperterne hos Google der sætter det op, det er for det meste nyere servicemedarbejdere. 

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 10:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kim Sand Sørensen:

Ja Google opretter også kampagner, annoncegrupper og søgeord. Dem med små budgetter her hedder det i 30 dage, hvor Google kigger på kontoen. Jeg vil sige at kvaliteten er meget svingene, kvaliteten af deres arbejde og dog forbedret betydeligt, selvom de selvfølgeligt sagtens kan gøre det bedre. For bare 1 år siden kunne man falde over nogle helt horrible opsætninger. Jeg ser stadig kontis hvor de falder meget igennem, men jeg har ikke for nyligt set nogle opsætninger hvor det har været grænsende til det kriminelle.

Problemet er stadig om du har lyst til at lade en ulv vogte får. Det kan lyde godt at Google sætter din kampagne op for de må da have forstand på deres produkt. Problemet er bare at det jo ikke er eksperterne hos Google der sætter det op, det er for det meste nyere servicemedarbejdere. 

Ja, man kan netop få hjælp til oprettelse af kampagner m.m. også!
Som jeg har forstået det, så har Google ansat et telemarketings bureau i DK (Teleperformance) som kontakter eksisterende AdWords kunder og AdWords bureauer og tilbyder hjælp til optimering. Det er også dette bureau du får kontakt med, når du ringer til Google DK via fx. et online tilbud om "brug 200 få 600 kr."
De har selv kontaktet mig og tilbudt deres hjælp til optimering af mine AdWords kunder. De præsentere sig som Google (hvilket de også er helt berettiget til), men der gik ikke mange minutter før jeg sagde farvel. Niveauet hvorpå vi talte omkring AdWords og optimering, var nemlig ikke alt for skarpt. 
Men dem man skal have fat i er de danske AdWords & Analytics konsulenter ved Google Dublin. Her er en professionalisme og knowhow der for en ny AdWords annoncør helt sikkert vil være lønsomt. Man kan finde deres telefonnummer nummer online eller i ens AdWords konto.
Mvh.
Johannes

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 10:56

>> Johannes

Det er også sådan jeg har forstået det og jeg er helt enig.

Fra Maribo
Tilmeldt 27. Dec 12
Fra  WEBoptimist.dk Skrevet kl. 00:34

Jeg over en uges tid været igennem 2 adwords konti, som var oprettet af "Googles" eget adwords team.

...og jeg er ikke vildere imponeret
Brede søgeord, ingen søgeordssætninger og eksakte søgeord.

ligner allermest en Google Adwords "amatør" som selv har lavet det :)

Men da Google i sin tid har siddet rundt omkring bordet og brainstormet på dette nye koncept. har det overordnet nok allermest handlet om økonomi og effektivitet.. de opretter noget let og hurtigt, og tjener kassen på det. 

Lad mig endelig høre jeres erfaringer med disse adwords kampagner lavet af Google Adwords teamet.

Fra Dragør
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 442
Fra  MD VVS Skrevet kl. 07:22

Hej Jonas.

Vores var sat op af Google, og den har du jo selv været inde og pille i efterfølgende. Var den forfærdeligt sat op?

Jeg tænker at den trængte til tilretning, men ikke var horribel.

Måske du tænker noget andet ;-)

Natasha

Fra Maribo
Tilmeldt 27. Dec 12
Fra  WEBoptimist.dk Skrevet kl. 08:24

Godmorgen Natasha :)

Nej jeres var heldigvis en af de bedste jeg har set. Jeres ydelse er også meget målrettet i forhold til når folk søger på "VVS montør" eller "VVS akut", så finder folk det de søger :)

I starten af ugen gennemgik jeg en adwords kampagne til et tøjfirma, hvor der var tilføjet ca. 30 søgeord i alt. Og når jeg kigger på deres produkter og udvalg, har de et stort potentiale i forhold til en masse målrettet søgeordssætninger og tøjmærke/branded søgeord. Det eneste som var tilføjet af søgeord var ord som tøj, herretøj, dametøj, bluser, trøjer, sko, t-shirt osv.  Så deres budget på 200,- om dagen er allerede væk inden middag :)

Side 6 ud af 8 (75 indlæg)