Kan du komme med et eksempel på hvor dit setup ikke ville virke for en virksomhed/webshop?
Jeg kan forstå hvis du bruger udlandske adwords bureauer grundet sproget :)
Læger, advokater, psykologer, tandlæger og lignende. For det første har de ikke min interesse når vi taler AdWords og dernæst så vil min AdWords afregningsmodel ikke være interessant for denne slags kunder.
Min perfekte kunde er en dansk webhops i mellemstørrelsen med et AdWords budget på 5.000 til 30.000 kr. pr. mdr., der har en ønske om udvidelse til Norge og Sverige.
Min perfekte kunde er en dansk webhops i mellemstørrelsen med et AdWords budget på 5.000 til 30.000 kr. pr. mdr., der har en ønske om udvidelse til Norge og Sverige.
Kan være jeg får brug for din hjælp i nærmere fremtid. Har et par kunder som gerne vil udvide til netop Sverige og Norge :)
Kan være jeg får brug for din hjælp i nærmere fremtid. Har et par kunder som gerne vil udvide til netop Sverige og Norge :)
Du siger blot til - om ikke andet kan du få lidt sparring og info:)