Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil gerne have lidt feedback på denne webside

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

honning82:
Karsten @ Må man ikke ofte søge feedback på sin hjemmeside eller hvad? Du kan jo lade være med at besvare hans tråd.. Nogle gange tør jeg ikke at stille spm på amino, da jeg oplever at folk kan være nedladende en gang imellem.

Jeg er igang med at lave min hjemmeside, og regner med at søge feedback på min hjemmeside lige så meget jeg lyster. :-)

god weekend

Det er fint at folk stiller spørgsmål, og rigtig mange af mine besvarelser er hjælp til andre.

Men jeg er ikke tilhænger af at folk gentagne gange på få dage starter flere tråde med samme spørgsmål. Derfor mit spørgsmål.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:20

Kingbo:

Det er helt op til dig selv, jeg vil gerne have hjælp, men vil gerne indrømme jeg er ikke tanke læser og kunne ikke vide du bliver muggen over en PM.

Jeg er ikke muggen, men jeg gider ikke bruge tid på lange tåbelige debatter på pm, fordi jeg har stillet et spørgsmål i en tråd.
Jeg forstår iøvrigt ikke hvorfor du digter den slags, og bruger vendinger som: slap lige af mand.
Held og lykke med projektet.
Fra Odder
Tilmeldt 10. Nov 12
Indlæg ialt: 414
Fra  Kingbo Skrevet kl. 14:22

Tak for hjælpen, og tak for debatten både den her i tråden og på pm.

Brug Læsø Saltcare Creme til irriteret, tør eller kløende hud. Køb den billigt her nu.

Fra Odder
Tilmeldt 10. Nov 12
Indlæg ialt: 414
Fra  Kingbo Skrevet kl. 11:43

For ikke at generer vise personer herinde med at oprette for mange tråde, genbruger jeg denne til et hurtigt spørgsmål.

Hvad kan være skyld i denne fejl meddelse ?

Googlebot can´t access your site

Jeg har ikke selv ændret på websiden, men fik pludselig en mail fra google

Brug Læsø Saltcare Creme til irriteret, tør eller kløende hud. Køb den billigt her nu.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)