Nogen der kan lave en side til mig Ala.Trustpilot bare i en forenklet udgave. lidt som her: http://www.trustpilot.dk/categories/electronics Ca. Pris? |
Du mangler vist et link
Nogen der kan lave en side til mig Ala.Trustpilot bare i en forenklet udgave. lidt som her: http://www.trustpilot.dk/categories/electronics Ca. Pris? |
Tak Kevin, er på nu |
Hej Mikkel. Men kontakt mig på: habberlabber@gmail.com, med flere detaljer. Så kan jeg komme med en god pris til dig. |
Hej mikkel35 Prisen kommer helt an på hvor meget du selv kan levere. Hvis du selv leverer logo, ikoner og andre billeder og teksterne til siden, så kan jeg gøre det rimelig billigt. Jeg vil nemlig gerne påtage mig det som et udviklingsprojekt til en billig fast pris, men så er du nød til at gå lidt på kompromis med den tid det tager at lave det. Er det noget du skal have lavet hurtigt eller kan du vente lidt tålmodigt? Hvis du er tålmodig kan jeg løse opgaven, så resultatet er præcis som du vil have det, Det tager bare lidt længere tid end hvis du vælger en professionel til arbejdet. Derimod er jeg nok også meget billigere. Kontakt mig på jashjemmeside@gmail.com eller info@jawe3.dk Venlig hilsen Jens Andersen. ps: du kan også bare sende mig en PM herinde på amino |
Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER Ring for tilbud tlf: 40431253
Hej mikkel35 Jeg vil også gerne stille min ekspertise til rådighed. Jeg vil bygge sitet i Wordpress, men som de andre også skriver, vil en pris forudsætte, at du beskriver nærmere, hvad du ønsker. Eller sagt sådan: Jo mere detaljeret en kravspecifikation, du har samt, hvad du leverer, desto billigere bliver det. Skriv til mig på: info@blikfanger.dk eller check mit site her: www.blikfanger.dk Glæder mig til at høre fra dig Venligst
|
Ok prøver at være mere præcis :)
Hvis vi siger jeg har feks. frisører som kunder, og vil tilbyde dem oprettelse på mit site over landets bedste frisører. Her kan deres kunder så gå ind og give Rattings til deres frisør efter et besøg. De skal listes op i række følge så den med de bedste rattings står øverst og så ellers derned af. Hvergang en frisør for en stemme skal placeringen selv ændre sig automatisk så de rykker op eller ned. Forsiden skal være med de 10 bedste i landet, derefter kan man søge de bedste i sit område. Feks top 10 fyn top 10 jylland osv. Vil gerne have den i wordpress så jeg selv kan adm. siden selv. |
Hej mikkel. Til den pris designer og programmere jeg din hjemmeside fra bunden. Hvis du vil høre mere kan du kontakte mig på: habberlabber@gmail.com |
Habber, har du nogle referancer ? syntes det lyder for billigt til at kunne være Proff. Men måske jeg tager fejl, det ville jo være dejligt :) |
Grunden til den billige pris er at jeg er studerende (dermed modtager su), og mangler fyld i mit portfolio. Jeg har ikke så meget at vise frem (Også derfor jeg mangler indhold til mig portfolio) Andre projekter, til mig selv, som jeg ikke kan vise frem. Begge disse sider er opbygget efter kundens egen krav. Jeg designer blandtandet også flash reklame bannere for forlaget gyldendal. Hvis du vil høre mere, kan du smide mig en mail, så kan jeg sende nogle flere links og informationer. |