Kunne jeg rigtig godt tænke mig, men giver det ikke løn har jeg lidt svært ved at leve, men mit firma kan nok tjene så det kan gå ellers er problemet nok bare jeg ikke kan finde sådan arbejde/elevplads og hverken mit engelske eller tyske er i top, men kan da noget. Synes bare ikke rigtigt man kan finde et job i udlandet?
Fordi jeg lyttede til min "Kloge" vejleder (Gennerelt har de nok ret, men i mit tilfælde tror jeg ikke rigtigt de har haft helt styr på, hvad jeg egentlig ville). Det var det alle gjorde og det var derfor bare den løsning der var nem, min forældre er selvfølgelig over lykkelige. Føler lidt folk har været mere glad på mine vegne for at skulle dette end jeg selv var glad for det :) |
Vejledere ved aldrig hvad du egentlig vil. De er vejledere og vejleder ud fra hvad de mener, er bedst for dig.
Og det gør de så ud fra den viden de har fra deres egne domæner.
Jeg håber ikke det blev for langhåret.
Jeg syntes helt ærligt, at du skal opsøge en coach og få styr på hvad det er DU gerne vil.
Dette burde kunne gøres for 5-600 kr. Og de penge er godt givet ud, hvis du finder ro, motivation og fokus.