Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en som har styr på wordpress!

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Indlæg ialt: 636
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Tayeb:

Der er ingen grund til og fjerne kode når det hele er muligt gennem en simpel indstilling under functions.php

Nej ikke hvis muligheden er der i functions.php - men det afhænger jo som du siger af hvordan themet er lavet :)

Nu siger trådstarter jo selv han ikke er den store programmør, så får at spare ham for flere vejledning, synes jeg det er den nemmeste løsning :)

 

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Problemet ser ud til at vedkommende IKKE har custom menu lavet, og så bliver linket til forsiden som standard blot "Home" eller sådan noget. 

Problemet er så at du skal gå ind og oprette en. Og der er mange gamle WordPress-brugere der overser magien i denne.   

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 29
Fra  naturlighud.dk Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Gita Street:
Problemet ser ud til at vedkommende IKKE har custom menu lavet, og så bliver linket til forsiden som standard blot "Home" eller sådan noget. 

Problemet er så at du skal gå ind og oprette en. Og der er mange gamle WordPress-brugere der overser magien i denne.   

Kan du uddybe hvordan jeg laver en custom menu ?

Fra Greve
Tilmeldt 18. Aug 12
Indlæg ialt: 32
Fra  Adelholm Grafik Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 07:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeppe Steen Nielsen:

Gita Street:
Problemet ser ud til at vedkommende IKKE har custom menu lavet, og så bliver linket til forsiden som standard blot "Home" eller sådan noget. 

Problemet er så at du skal gå ind og oprette en. Og der er mange gamle WordPress-brugere der overser magien i denne.   

Kan du uddybe hvordan jeg laver en custom menu ?

Du skal gøre som Martin skrev i første indlæg og jeg påpegede bagefter. Glem alt om koden. 

Udseende/Appearance - Menuer - Lav din Menu - Vælg den som Hovedmenu.

Når du har oprettet din første menu vil du kunne vælge i øverste venstre kolonne hvilken menu du ønsker at bruge. Hvis den står tom vil du have "Home" etc. Vælger du at vælge den du lige har lavet, så overtrumfer den standard menuen og Home fjernes fra menulinjen med de resterende felter og udskiftes med dem du selv har valgt i din egen menu. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)