Kære Aminoer Kampgear er en blog med fokus på nybegyndere og øvet til alle former for kampsportsgrene. På forhånd tak! De bedste hilsner |
Jeg tager det som en positiv ting, at der er helt stille på tråden. :)
Kære Aminoer Kampgear er en blog med fokus på nybegyndere og øvet til alle former for kampsportsgrene. På forhånd tak! De bedste hilsner |
Jeg tager det som en positiv ting, at der er helt stille på tråden. :) |
Hej Casper. Super initiativ, men sloganet by fighters - for fighter, tilhører fighter gear, så jeg ville lige starte med at ændre på det, hvis jeg var dig. |
Jeg kunne ikke se mange indlæg. Hvad med alt om kampe herhjemme og udland. De kampe hvor noget specielt er sket. Links til kampsport steder overalt i Dk. De forskellige typer af kampsport. En levende site med sej grafik kunne jeg godt tænke mig at se et sted. Kunne den over tid udvikle sig? Jeg dyrkede det en gang og husker jeg læste om alt. Købte tyske bøger mv. Var til forskellige træningseminarer i DK. Kunne du lave en samle site eller hvad er formålet? Syntes også om initiativet. |
@Niklas @Morten |
|
- |
Der er nemlig mange om udbuddet, så det er bestemt en god ide at finde din niche! - om din niche har nok interesserede ved jeg ikke, husk at når du laver blog skal du overordnet overveje om dit indhold har nok "interesserede", til at folk vender tilbage til bloggen. Det er svært at vurdere din blogs potentiale, når der ikke er så meget indhold på siden :-) Men fed ide, keep it up! |
Hej Rasmus Mange tak for dit svar. Nej der er ikke meget indhold lige nu og arbejdet ved siden af sænker nok også udviklingen lidt. :) //Casper |
|