Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp til stor investering. eller til en god partner.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :
hejsa...

jeg har lige læst lidt på folks indlæg herinde... og ja der er mange gode links osv...

men er der nogle som har rigtigt gode erfaringer med nogle som de har brugt...

jeg står og mangler nogle som vil investere 10-20 milioner kr.

der vil blive et rigtigt godt afkast helt op til 70% af vinst pr måned...

men jeg aner ikke hvordan det her forgår...

hvad skal jeg gøre for at komme igang med min ide... min drøm og min kones drøm.

nogle som kan sige helt præcis hvad jeg skal gøre...

er det advokat, revisor, eller hvem skal jeg gå til... i det hele taget for at få ideen ned på papir... nu er det ikke nået interret nået... det er nået som skal bygges.

håber på nogle rigtig gode svar...

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 15:30
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:43
Dato: 03-08-2007 10:09:36 Forfatter:amway nemmere findes ikke
hejsa...

jeg har lige læst lidt på folks indlæg herinde... og ja der er mange gode links osv...

men er der nogle som har rigtigt gode erfaringer med nogle som de har brugt...

jeg står og mangler nogle som vil investere 10-20 milioner kr.

der vil blive et rigtigt godt afkast helt op til 70% af vinst pr måned...

men jeg aner ikke hvordan det her forgår...

hvad skal jeg gøre for at komme igang med min ide... min drøm og min kones drøm.

nogle som kan sige helt præcis hvad jeg skal gøre...

er det advokat, revisor, eller hvem skal jeg gå til... i det hele taget for at få ideen ned på papir... nu er det ikke nået interret nået... det er nået som skal bygges.

håber på nogle rigtig gode svar...

Er 10 millioner absolut minimum? Hvis du kunne starte med f.eks. 10.000 kr., så bliver det jo alligevel til 3,4 millioner efter 12 måneder med 70% afkast pr. måned.

Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 20:49
hej casper...

det er den pris jeg er villig til at betale af overskudet til den som låner os pengene... til pengene er betalt tilbage... eller hvad man nu aftaler...

jeg tror så meget på denne her ide... at der nok skal blive nogle 1000 tilbage til os hver måned afligevel.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:39

Hej amway nemmere findes ikke,

At du har brug for assistance vises dit første indlæg med al mulig tydelighed…  Alene det at du ikke er klar over om det nødvendige kapitalbehov er 10 eller 20 mil. kr. vil få enhver professionel invester til at løbe skrigende væk.  Og med den beløbsstørrelser du opererer med, kan vi nok blive enige om at invester skal være professionel.

Indledningsvis skal du ha’ udarbejdet et Prospekt også kaldet en forretningsplan.  Denne skal bl.a. beskrive din idé, målsætning, metodik, organisation, din baggrund etc. således at invester kan få belyst hvad det er du vil og på hvilken måde du vil nå dine mål.

Dernæst så skal der udarbejdes drifts- status og likviditetsbudgetter.  Til dem skal der udarbejdes budgetforudsætninger, der beskriver hvilke forudsætninger tallene fremkommer på.

Det er ikke mit umiddelbare indtryk at den del er noget som du selv kan – så den første investering bliver at få dette udarbejdet…

God fornøjelse og helt og lykke… Smile

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)