Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Før: top10 Nu: Sparket ud af top100 - hvad er der galt?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 230
Fra  iMania.dk Skrevet kl. 01:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for opfølgningen. 

Jeg fandt til sidst en del forskellige fejl der forklarer katastrofen - der var en 301 der manglede og en side viste derfor en tom kategori i stedet. Og endda et link der havde fået en slåfejl.
Jeg har med sikkerhed forvirret Google helt forfærdeligt og mit kategori- og URL-skift var simpelthen ikke gennemført korrekt. 

Jeg er derfor kommet tilbage i top100 som nr 58 i går og 56 i dag. Nu er spørgsmålet så hvornår jeg kan forvente at være tilbage ved "normalen".

Fra Philippines
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 252
Fra  Brand a Game / DasmaDesign Skrevet kl. 07:49

Får du ikke flere kvalitet backlinks og mere onsite seo, er det sikkert normalen nu.

Web design kr. 5 mio. Se profil eller hop til .....

Tilmeldt 7. Jan 13
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 14:40

Jeg står i samme båd lige nu.

Jeg har tidligere ligget i top 5 i kategorien pvc fittings, den er nu kommet ud af top 100, jeg kan ikke selv se hvad der er galt, jeg har dog fundet en eneklt kategori deri hvor der ikke var kommet vare i endnu. er der nogle andre som kan se andre tings der burde ændres. teksten var elendig, den blev ændret i december. title og descr. har jeg også ændret. men der sker ikke så meget.

Gode bud modtages. se katagorien her.

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 230
Fra  iMania.dk Skrevet kl. 15:08

Google nægter åbenbart også at registrere den nye URL til søgeordet - den linker simpelthen til min forside *SUK* Det forklarer i det mindste hvorfor jeg ikke ranker på søgeordet - kære google: Forstå nu du skal linke søgeordet "iPhone 4 cover" til kategorien iPhone 4 covers

Hmm.. Løsning: Del gratis ting ud til en hær af bloggere for links :)

Tilmeldt 7. Jan 13
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 17:07

Det er præcis det samme jeg oplever, google har en til forsiden men ikke til katagorien. Jeg har lige prøvet at opdatere site map, her kan se at min kategori heller ikke er med i selv om jeg opdatere

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)