Problem med Wordpress butik
Fra Odder
Tilmeldt 10. Nov 12
Kingbo
Fra
Kingbo
Skrevet
03-02-2013 kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Svar
Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Håber det er nogen der kan gennemskue dette problem.
Hvad er grunden til jeg ikke kan få lov at vælge nogen af disse husnummer varianter, jeg kan vælge alle tallenen bare ikke tal 0 ?
Så fik du dig 3 links til din side ;) Det virker skam fint her. både din forside, og de to andre sider, både 0-9 .
Svar
Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Martin
Skrevet
03-02-2013 kl. 21:36
Svar
Kan det skyldes de ikke er på lager? Ellers kunne det være noget i koden der tjekker på om værdien af det valgte er over 0 (i et misforstået forsøg på at validere det valgte emne )... Lidt svært at sige ellers synes jeg for det virker underligt :)
Svar
Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Martin
Skrevet
03-02-2013 kl. 21:38
Svar
Det virker skam fint her. både din forside, og de to andre sider, både 0-9 .
Ja man kan godt vælge den i dropdowns, men de bliver ikke tilføjet indkøbskurven hvis man klikker tilføj til kurv :)
Svar
Fra Odder
Tilmeldt 10. Nov 12
Kingbo
Fra
Kingbo
Skrevet
03-02-2013 kl. 21:38
Svar
Det virker ikke hos mig jeg få denne besked når jeg prøver at smide et 0 i kurven.
Svar
Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Det virker skam fint her. både din forside, og de to andre sider, både 0-9 .
Ja man kan godt vælge den i dropdowns, men de bliver ikke tilføjet indkøbskurven hvis man klikker tilføj til kurv :)
I see now :-) Men syntes stadig det unødvendigt at poste det 3 link i kingbo's "spørgsmål" :)
Svar
Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Martin
Skrevet
03-02-2013 kl. 21:42
Svar
Det virker ikke hos mig jeg få denne besked når jeg prøver at smide et 0 i kurven.
Ja netop, og det er det der får mig til at fornemme at der er en fejl i koden når man tilføjer noget til kurven og når værdien er præcist et 0 :)
Svar
Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Martin
Skrevet
03-02-2013 kl. 21:42
Svar
I see now :-) Men syntes stadig det unødvendigt at poste det 3 link i kingbo's "spørgsmål" :)
Hæhæ ja måske det vil jeg dog ikke hænge mig i :D
Svar
Fra Odder
Tilmeldt 10. Nov 12
Kingbo
Fra
Kingbo
Skrevet
03-02-2013 kl. 21:45
Svar
Hvad skal man så ændre for at få det til at virke ?
Svar
Fra Odder
Tilmeldt 10. Nov 12
Kingbo
Fra
Kingbo
Skrevet
03-02-2013 kl. 21:52
Svar
Nå det ser ud til I have ret, med den ikke fatter et 0, så satte en ´så ser det ud til at virke, er der nogle bedre forslag ?
Svar