Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med Bogføringsprogram

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47149
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Og lige et gratis op til 1500 poster http://www.winfinans.dk/produkter/winfinans-small-business/winfinans-small-business-mini 

Og så summasumarum til ca 1000 kr og hvor du ikke behøver betale support ud over første år, så engang pris http://web.vismaavendo.dk/  - ligger lokalt som enbruger program (kan sagtens lægges på flere maskiner men ikke bruges samtidigt af flere

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Brøndby
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 15:32

Hej Denny,

Du er meget velkommen til at se om der er et program på www.start-base.dk du kan bruge

START-BASE - GRATIS REGNSKABSPROGRAMMER MM. TIL IVÆRKSÆTTERE www.start-base.dk  

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1880
Skrevet kl. 15:53

Jeg er bestemt ikke nogen regnskabsørn. Jeg har brugt en gratisversion (optil 800 posteringer) af Summasummarum (hvis du søger efter en V3 download kan du sikkert finde det), og må sige at jeg finder det ekstremt brugervenligt og velfungerende.

Det har problemer men skalerbarhed, men det er ubetinget det letteste system jeg har prøvet.

ecomomics og andre i løbende abonnement bliver hurtigt meget dyre. ERP verdenen er meget præget af optrækkeri, hvor priserne gradvist stiger med databasestørrelse. Summasummarum kan du som jeg forstår kave ligeså mange regnskaber i som du vil og der er ingen begrænsning. Jeg har dog fået at vide at de enkelte regnskabsår ligger hver for sig så det er sværere at køre statistik mv.

MVH jens

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 15:56

Hej Jens,

Så vidt jeg er bekendt, kan man godt i Summasummarum køre statistik over flere regnskabsår, selvom disse laves adskilt. Hvordan, kan jeg på stående fod ikke lige erindre! Det kan også være, at jeg husker forkert, jeg mindes bare at have gjort det før :)

Rigtig god dag.

Mvh.

Lars Thomsen

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47149
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:01

BroncofanDK:
Jeg har dog fået at vide at de enkelte regnskabsår ligger hver for sig så det er sværere at køre statistik mv.

Du ser helt som andet dette år og sidste år, og kan sagtens køre større periode hvis du har behov

BroncofanDK:
Det har problemer men skalerbarhed, men det er ubetinget det letteste system jeg har prøvet.

Skalerbarhed ved jeg ikke hvad du mener med, men mener du udskrifter, så er det intet problem. Du tager ex et regnskab som rapport, og vælger vis kolonnebredder. Her kan du sætte 0 hvis der er en kolonne du ikke vil ha med, og i det hele taget få alt i udskrift som du ønsker det

Du kan køre så mange regnskaber du har behov for, og vælger du enterprise versionen kan du også i hvert regnskab opdele alle omkostnigier lige som du vil i form af en sag du lægger på hver post, og indrette afdelinger som hver konto kan være knyttet til

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 17:35

Problemet er at jeg skal bruge et program som kan klare mange posteringer, da jeg har ca. 150 - 200 stk. hver måned og lige nu stiger det hæftet.
Så om nogle måneder er vi måske oppe på 200 - 300 posteringer i månede.
Så de der gratis programmer som tillader et x antal posteringer kan jeg nok desværre ikke bruge.

Kommer lidt til at tænke på, hvad det evt. ville koste mig ca. hvis jeg fik en udefra til at klar mit bogføring.

Er der nogen af som har en ide om det?

Indtil videre mange tak for jeres gode svar :)

Mvh.
Danny 

Fra Århus
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 353
Skrevet kl. 17:47
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:16

Danny Christensen:

Kommer lidt til at tænke på, hvad det evt. ville koste mig ca. hvis jeg fik en udefra til at klar mit bogføring.

Er der nogen af som har en ide om det?

Hej Danny,

det er også en mulighed at du ligger opgaven ud på agera.dk. Så vil du ganske hurtigt modtage tre uforpligtende tilbud på opgaven.

Stig

Tilmeldt 10. Aug 11
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 23:52

Hej Danny.

Web-regnskab.dk er godt nok abonnementsbaseret men hvad der svarer til 49 kr per måned. Der er ingen begrænsninger i antal bilag.

Da du har store mængder bilag vil vores smarte bank integration nok kunne spare dig for RIGTIG meget tid

Kontakt os gerne hvis du vil høre mere om muligheden.

Mvh. Thomas

Web-Regnskab.dk - Online Regnskabsprogram kun 49 kr./md - Ubegrænset antal bilag!

Fra Birkerød
Tilmeldt 29. Apr 11
Indlæg ialt: 1202
Skrevet kl. 00:28

Jeg tillader mig lige et indskudt spørgsmål og delvis "hijack" af tråden

Web-Regnskab:

Hej Danny.

Web-regnskab.dk er godt nok abonnementsbaseret men hvad der svarer til 49 kr per måned. Der er ingen begrænsninger i antal bilag.

Da du har store mængder bilag vil vores smarte bank integration nok kunne spare dig for RIGTIG meget tid

Kontakt os gerne hvis du vil høre mere om muligheden.

Mvh. Thomas

Hej Thomas,

det ser umiddelbart smart ud, men jeg kan ikke se på Jeres site, at I ligger inde med en revisor erklæring ISAE 3000 omkring IT sikkerheden i Jeres system? Det kunne jo umiddelbart være, smart hvis i centralt fik lavet sådan en (hvis ikke det allerede gøres), som kunderne derved kunne bruge i forhold til deres egen revisor ved revision.

-Mvh Christian

Statsautoriseret revisor - København

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)