Og lige et gratis op til 1500 poster http://www.winfinans.dk/produkter/winfinans-small-business/winfinans-small-business-mini
Og så summasumarum til ca 1000 kr og hvor du ikke behøver betale support ud over første år, så engang pris http://web.vismaavendo.dk/ - ligger lokalt som enbruger program (kan sagtens lægges på flere maskiner men ikke bruges samtidigt af flere
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Jeg er bestemt ikke nogen regnskabsørn. Jeg har brugt en gratisversion (optil 800 posteringer) af Summasummarum (hvis du søger efter en V3 download kan du sikkert finde det), og må sige at jeg finder det ekstremt brugervenligt og velfungerende.
Det har problemer men skalerbarhed, men det er ubetinget det letteste system jeg har prøvet.
ecomomics og andre i løbende abonnement bliver hurtigt meget dyre. ERP verdenen er meget præget af optrækkeri, hvor priserne gradvist stiger med databasestørrelse. Summasummarum kan du som jeg forstår kave ligeså mange regnskaber i som du vil og der er ingen begrænsning. Jeg har dog fået at vide at de enkelte regnskabsår ligger hver for sig så det er sværere at køre statistik mv.
Så vidt jeg er bekendt, kan man godt i Summasummarum køre statistik over flere regnskabsår, selvom disse laves adskilt. Hvordan, kan jeg på stående fod ikke lige erindre! Det kan også være, at jeg husker forkert, jeg mindes bare at have gjort det før :)
Rigtig god dag.
Mvh.
Lars Thomsen
Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk.
Jeg har dog fået at vide at de enkelte regnskabsår ligger hver for sig så det er sværere at køre statistik mv.
Du ser helt som andet dette år og sidste år, og kan sagtens køre større periode hvis du har behov
BroncofanDK:
Det har problemer men skalerbarhed, men det er ubetinget det letteste system jeg har prøvet.
Skalerbarhed ved jeg ikke hvad du mener med, men mener du udskrifter, så er det intet problem. Du tager ex et regnskab som rapport, og vælger vis kolonnebredder. Her kan du sætte 0 hvis der er en kolonne du ikke vil ha med, og i det hele taget få alt i udskrift som du ønsker det
Du kan køre så mange regnskaber du har behov for, og vælger du enterprise versionen kan du også i hvert regnskab opdele alle omkostnigier lige som du vil i form af en sag du lægger på hver post, og indrette afdelinger som hver konto kan være knyttet til
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Problemet er at jeg skal bruge et program som kan klare mange posteringer, da jeg har ca. 150 - 200 stk. hver måned og lige nu stiger det hæftet. Så om nogle måneder er vi måske oppe på 200 - 300 posteringer i månede. Så de der gratis programmer som tillader et x antal posteringer kan jeg nok desværre ikke bruge.
Kommer lidt til at tænke på, hvad det evt. ville koste mig ca. hvis jeg fik en udefra til at klar mit bogføring.
Jeg tillader mig lige et indskudt spørgsmål og delvis "hijack" af tråden
Web-Regnskab:
Hej Danny.
Web-regnskab.dk er godt nok abonnementsbaseret men hvad der svarer til 49 kr per måned. Der er ingen begrænsninger i antal bilag.
Da du har store mængder bilag vil vores smarte bank integration nok kunne spare dig for RIGTIG meget tid
Kontakt os gerne hvis du vil høre mere om muligheden.
Mvh. Thomas
Hej Thomas,
det ser umiddelbart smart ud, men jeg kan ikke se på Jeres site, at I ligger inde med en revisor erklæring ISAE 3000 omkring IT sikkerheden i Jeres system? Det kunne jo umiddelbart være, smart hvis i centralt fik lavet sådan en (hvis ikke det allerede gøres), som kunderne derved kunne bruge i forhold til deres egen revisor ved revision.