Jeg står nemlig os gerne vil til at køre mit bogføring lidt nemmere. Jeg har utrolig mange bilag hver måned og lige nu bruger jeg et almindeligt regneark, som er special opbygget som regnskabsprogram (uden at være et program ;) )
Jeg vil også gerne høre hvis der er andre som har et andet program de vil anbefale. Men jeg vil helst undgå at skulle betale et beløb være måned. Vil helst bare skulle købe det engang og så er det det. Lige som ovenstående program.
Med Dinero kan du nemt og hurtig oprette og sende fakturaer med vores intuitive mobil-app. Derudover er bogføringen en leg, og vigtigst af alt er, at du ikke behøver at have forstand på regnskab med Dinero.
Opret en gratis bruger på Dinero og kom i gang allerede i dag.
Jeg kan varmt anbefale summasummarum :) det er meget brugervenligt og nemt at komme igang med :) E-conomics er også udmærket, dog foretrækker jeg summasummarum.
Rigtig god søndag :)
Mvh.
Lars Thomsen
Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk.
Ja det kunne jeg lige se. Men synes at Summasummarum er dyrt i forhold til det jeg selv fandt i hvert fald.
Og E-conomics synes jeg også er dyrt, da jeg skal have standard løsningen til 310,- kr. i måneden.
Men det kan selvfølgelig også være at jeg er ved at være tvunget til det, da jeg synes at mine måneds regnskaber begynder at tage meget lang tid at komme igennem :)
Alternativet er vel en reel bogholder, der skal ordne det for dig, hvilket hurtigt kan løbe op i 300kr om måneden, hvis du har så mange bilag :)
Fordelen ved enten summasummarum eller e-conomics er, at der så højst sandsynligt kommer styr på posteringerne, og regningen til en revisor, der skal afslutte årsregnskabet, derfor vil være lavere.
Så måske du sparer penge i det lange løb, ved at bruge lidt ekstra kroner nu?:)
Mvh.
Lars Thomsen
Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk.