Hej Jeg kunne godt tænke mig at bruge et bestemt nummer med Louis Armstrong på min webshop ( den er ikke oppe at køre endnu). Den skal bruges i forbindelser med en teaser. Er der nogen der ved hvad det koster, at få lov til at bruge den eller hvor jeg finder ud af det.? Mvh Kim |
Musik på web shop
- 1
Jeg vil tro at du skal have fat i KODA.... Overvej lige hvordan du bruger det......jeg har flere gange overvejet at slå folk ihjel, som har musik på deres sites ;o) |
Nu kan det snart være nok..... ;o)
Hej Jeg har fået lavet en super flot teaser hvor musikken er en nødvendighed men bare rolig kunden skal vælge at se det, det er ikke noget de er tvunget til :-). Jeg fandt en pris på ca. 100 - 200 kr. pr md. Det må jeg lige overveje. Men tak for det. Kim |
;o))) Det var så lidt. Bare husk at gøre opmærksom på, at når de klikker på "hvad det nu er", så kommer der lyd. Det er ret ufedt at sidde på job og pludselig hamrer musikken ud i lokalet......ingen er så i tvivl om at vedkommende sidder på nettet ;o) |
Der er ikke mange ting der skræmmer så mange væk som musik på websites, og da specielt på en webshop. Så jeg tror lige jeg ville sove på sagen en 8-900 gange før du smider musik på... |
Jeg må give Bussiness og Sebastian helt ret. Musik på websites er som regel ikke et hit for den gennemsnitlige besøgstid. Nu ved jeg jo selvfølig ikke hvordan det skal anvendes eller hvilken hjemmeside det skal laves på. Hvis du vælger at lægge musik på, så lave en knap hvor musikken kan slukkes. Mvh. |
Bare lige en idé: Kunne man ikke give den besøgende mulighed for at slå musik til når han kommer ind på siden i stedet for mulighed for at slå den fra? Kunne kan lave statistik på, hvor mange der tænder for musikken, ville man få et billede af hvor mange der rent faktisk "tænder" på musik mens de besøger jeres site...
|
De bedste hilsner
Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk