Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Man ved man er en konkurrent når ...

Side 4 ud af 5 (48 indlæg)
Fra Køge
Tilmeldt 22. Mar 10
Indlæg ialt: 484
Fra  IT Operators Aps Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er da godt nok også dårlig stil at man hvis man googler "Pizza Plus" (Som også er en konkurrent til Just Eat - får smidt en reklame i hovedet med "PIZZA PLUS" i overskriften og så ender på Just Eat's side

Det er ikke Typosquatting - det er bare dårlig stil. I hvert fald i min bog.

/kim

IT Operators Aps - Professionel IT Service og Support 

Tilmeldt 23. Jan 12
Indlæg ialt: 70
Fra  Vaxol Øredråber Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Hostrup:
Jeg testede idag, disse domæner er nu ikke længre omdirigering til Just-eat.dk nu er det bare tomme side :) 

Tjaaaa. Just-eat har vel set tråden her og samtidig modtaget den officielle klage som Rune har indsendt.

Arbejder for Nonbye A/S med markedsføring af facadeskilte

Tilmeldt 9. Nov 08
Indlæg ialt: 82
Fra  Hungry.dk ApS Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ting som dette, der gør at jeg ikke vil bruge dem. Synes simpelthen det er så dårlig stil og man bør fokusere på sin egen forretning, frem for at prøve og ødelægge det for andre!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

det er sku sørgelig læsning det der :(

Tjaa synes de benytter flere og flere feje tricks, kan godt forstå flere pizzabude har rabatkoder med hvis man næste gang køber dirkete på deres egne sider..

Jeg er selv begyndt at købe direkte hos pizzariaernes egne hjemmeside, vil ikke støtte just-eat og dette bekrftigere da absolut

her i Randers har vi også Sulten.nu 

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rune Risom:
Så ramte historien også medierne :)

Men det må være en fed fornemmelse, at de har behov for at se om de kan "stjæle" sig til jeres trafik, allerede inden I er kommet i gang. De tror tilsyneladende på jer :o)

Jeg kan se at de til gengæld, og helt lovligt, bruger AdWords penge på ordre "hungry"

Just-Eat's AdWords Annonce på søgningen"hungry": Hungry? Dont Cook JustEat - Just-Eat.dk

Mit personlige bud på en AdWords annonce på Just Eat relaterede søgninger: Just eat when hungry? Bestil maden her

Brug den hvis i vil Big Smile

Og held og lykke med hele projektet.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 3. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Fra  BIGBizz Motivation Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Endnu en update:

Just-Eat har valgt at overdrage domænerne til Hungry.dk frivilligt :) Det var nok hvad man kunne forvente, da de ellers 100% havde tabt domænerne i Klagenævnet for Domænenavne.

http://www.version2.dk/artikel/pizzagigantens-kovending-foraerer-snyltedomaener-til-konkurrenten-50616?utm_medium=feed&utm_source=version2.dk&utm_campaign=it_nyheder

Det er dog lidt sjovt at direktøren for Just-Eat, Mads Eriksen, stadig fastholder at citat: "Just-Eat  angiveligt ikke kendte til eksistensen af den konkurrerende virksomhed hungry.dk, da man registrerede domænerne."

Det må nok siges at være en af de størreste tilfældigheder siden tidernes morgen, at Just-Eat netop registrerede typo-domænerne den 10. jan. 2013, samme dag som Hungry.dk blev offentliggjort. :)

 

Kommer snart...

Fra Viborg
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

For pokker hvor er det dog ynkelige undskyldninger fra Just-Eat, men på den anden side er man ikke overrasket.

Fra Møn (Sydsjælland)
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil ikke kommentere på om det er dårlig stil eller ej, bruger iøvrigt ikke selv just-eat da jeg har haft et par uheldige oplevelser.

men måske hungry.dk kan blive en konkurent herhjemme, fordi de spiller på samme boldbane, men internationalt tror jeg desværre ikke for hungry.dk at de har en chance, med mindre de kan finde et godt synonym der kan registreres som .com domaine. hungry.com er optaget og i brug, så.....

Just-Eat ejer såvel .dk og .com samt en hel del flere domainer, de har derfor en fordel internationalt. og set i det lys er et lille marked som Danmark jo peanuts....

Men held og lykke med projektet.

Hilsen Søren

Side 4 ud af 5 (48 indlæg)