Jeg skulle lige ind og se hvordan det gik med den nye start-up Hungry.dk og kom ved en fejl til at skrive Humgry.dk og gæt engang, jeg blev redirected til Just-Eat.dk.
Så prøvede jeg lige nogle flere, og ind til videre har jeg fundet disse tilkøb:
- Humgry.dk
- Hungy.dk
- Hungru.dk
- Ungry.dk
Det må da betyde at Hungry.dk bliver opfattet som en konkurrent. Synes bare lige det var en sjov historie ;)
Glæder mig til at se hvordan det går med Hungry.dk
Interessant - ja selvfølgeligt gøres det sådan, måske i virkeligheden ikke så smukt at just-eat hvis det er dem der har købt op for at fange fejlskriverne, men er der ikke regler om, at man ikke MÅ købe domæner bare med det formål at ligge tæt på andre og ikke skulle bruge dem, kan hungry.dk ikke let vinde en sag mod det?
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Forstår ikke rigtig hvorfor de gør det, men de må vel mene at der er økonomi i det..
Hvis jeg ville ind på Hungry.dk - stavede forkert og dermed kom hen til Justeat.dk, så ville jeg da blot stave det rigtigt anden gang og dermed komme hen til der hvor jeg ville!
Jeg ville i hvert fald ikke købe fra Justeat, hvis jeg skulle ind på Hungry!
Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.
Men som Kenn siger, så vil jeg helt bestemt også fortsætte min lyst til hungry hvis det var den site jeg ville ind på og droppe justeat hvis de prøvet at misvejlede mig.
Synes det virker uærligt, men håber hungry vil tage kampen op mod mastodonten :)
Tror bestemt nok at Just-Eat skal vinde et par kunder ved det, og ellers er det ihvertfald med til at gøre livet bare en lille smule mere besværligt for ens nye konkurrent - Personligt syntes jeg det er meget dårlig stil.