Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny datingservice for singler - feedback ønskes

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 13. Apr 10
Indlæg ialt: 21
Fra  Salla.dk Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle
Vi har arbejdet hårdt på at bringe denne nyhed, men nu er vi officielt gået live med OkDate. Idéen med OkDate er at skabe den næste generations service indenfor online dating. Efter at have oplevet adskillige problemer med "traditionel" online dating, mener vi at fundet et nyt og spændende koncept, som ikke ligner noget eksisterende i Danmark. Det har drevet os til at udvikle en ny service, som er fokuseret på at give brugerne den nemmeste måde at få en date på.

I stedet for at fokusere på detaljerede profiler og personer, vil vi fokusere på at matche brugerne på interessante dates. Vi vil altså skabe en dating-service hvor selve 'daten' som begivenhed er omdrejningspunktet for kommunikation. Konceptet er kort fortalt, at en bruger opretter en date med en kort beskrivelse og andre brugere så kan skrive kommentarer eller sige hvis de er interesserede. Personen som har oprettet daten kan vælge hvem han/hun har lyst til at snakke med og hvem der så bliver valgt til at tage med på daten.

Se mere ved at besøge os på http://www.okdate.dk

Vi er åbne overfor enhver feedback og lytter til vores brugere. Derfor vil vi gerne vide hvad I synes - både om konceptet, designet og brugerinterfacet. Og så håber vi selvfølgelig at se en masse folk her fra Amino blive medlemmer. Det er helt gratis at være med, og der er ingen betalingsprofiler.

Ser frem til at høre fra jer :) Med venlig hilsen

Simon
Fra Herning
Tilmeldt 6. Sep 11
Indlæg ialt: 194
Fra  www.watchmen.dk Skrevet kl. 13:01

Sjovt og anderledes koncept, dog synes jeg navnet er negativt i sin form. Hvorfor OK date? Hvorfor ikke knald-hamrende god date? Forstå mig ret, folk vil vel ikke BARE have en OK date, vel? ;) 

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 13:02

Hej Simon.

Det lyder som en super smart ide - Dog er det ret irreterende, at den boks kommer frem, hvor man skal tilmelde sig - Det virker sådan lidt "desperat agtigt"

På forsiden står der: "Vi tager online dating ud i virkelig, og så er det gratis!" <-- Jeg forstår ikke lige sætningen? Måske sover jeg, det er trods alt lørdag :)

Der var lidt fra mig.

Mvh
Martin

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 13:10

pop-up vinduet til at fremstå mere tydeligt, hvis I nedtoner alt bagved, indtil brugeren har handlet.

Der er for mange ting i pop-up'en som vil begrænse jeres tilstrøm af nye kunder - lad folk komme relativt let ind på siden, så kan de udfylde detaljerne senere. 

Fra Aars
Tilmeldt 26. May 11
Indlæg ialt: 233
Skrevet kl. 13:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Simon

Tillykke med jeres nye dating site, ide og koncept på den nye måde virker relativt fint og spændende som jeg forstår din tanke.

Jeg giver dog de andre ret i at den tilmeldings boks virker FOR desperat, og irreter næsten så meget at der er folk (som mig) der vil vælge fra bare der- den er lidt for ej den er ikke til at komme uden om, det gider vi ikke - og i skal gerne have rigtig mange kunder i biksen, så ret det så de kommer Wink- måske den skal komme senere inde på siden eller først når man vil oprette en profil-what ever?, den skal ihvertfald komme således at jeg selv ønsker den og ikke når Du vil have mig til at oprette min profil- hvis du forstå mig!- du har ikke noget at tabe når det er gratis.

når den er gratis alligevel, så lok med en lidt mere "gå rundt i universet i prøve version" for at nye bruger kan se om det er så spændende -folk skal først se om det er noget de gider før de opretter profil.- også kunne se hvilken andre typer profiler der ligger derinde- jeg tror man kigger meget på først hvor man gerne vil afspejles - er det kun +75 år der ligger der inde vil folk der er 18 måske ikke oprette profil- dvs du skal vise 100% hvad de går indtil.

Hvis de ikke opretter profil efter at have været en tur inde og kigge- så ville de have slette alligevel eller inaktive- så hvis kvaliteten ligger bagved, så skal i nok holde dem.- og det skal du bevise allerede i step 1 og 2.

og rigtig nok "okdating"-?? men det er det du har valgt, og så må vi jo leve med det og gør det også, så respekt nok for det - der er jo altid lige så mange meninger som der er personer- flopper okdating så kan folk sige, ja navnet var også underligt - bliver det en Mega succes, så vil folk syntes det er et genialt navn- tænk blot på Google, Nike osv- det er nok pgr af at de er kendte at folk syntes fedt navn, så bliv store Simon, så holder OKDATING i navn Wink

Jo flere bruger du vil ha- så stram op på design løbende og lidt mere waouw effekt, det sælger i år 2013, der er jo mange om dating buddet!

Selv ideen- super.

Design og brugervenlighed(har ikke prøvet at oprette) men det jeg har set- Knap super, det roder, og du kan ikke efter at have læst lidt i spørgsmål osv scrolle tilbage- lidt mere flydende.

Blot mine tanker, som kan være mit eget synspunkt!

Rigtig meget held og lykke med det- fedt og se sådanne projekter starte 

De Bedste hilsner

Bo Schønemann

Fra Næstved
Tilmeldt 18. May 11
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 14:23

Jeg søger en mulighed for at lukke det popup vindue der er når jeg kommer ind. Den er ret irriterende. Faktisk ligner det slet ikke et popup vindue, men nærmere at siden bare er lavet sådan. Fremhøv den lidt mere, og giv mulighed for at lukke den.

Fra København
Tilmeldt 13. Apr 10
Indlæg ialt: 21
Fra  Salla.dk Skrevet kl. 23:25
Tak for god og konstruktivt feedback. Lige for at vende jeres kommentarer:
Navnet: Ja, det er måske ikke det mest geniale navn, men så igen, som en nævner, er der så mange eksempler på at navnet ikke er afgørende - eksekvering er afgørende.

Popup-vinduet: ja, ok her skal der nok gøres noget. God idé med at fremhæve den med luk-mulighed - det prøver vi af.

Formuleringerne og catch-phrases arbejder vi også lidt med.

Ellers godt at høre fra jer.
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)