|
Hej alle sammen. |
Det første der springer i øjnene på mig er, hvilken farve får jeg ved at bestille? Der er afbilledet mange forskellige farver på billederne, men kan ikke se nogen steder hvor jeg kan vælge farve? ![]()
Debat
|
Hej alle sammen. |
|
Det første der springer i øjnene på mig er, hvilken farve får jeg ved at bestille? Der er afbilledet mange forskellige farver på billederne, men kan ikke se nogen steder hvor jeg kan vælge farve? |
YourBanker - Sammenlign lån og få gratis tips og tricks
|
Hej Jesper. |
|
Jeg ved ikke om jeg repræsenterer dit kundegrundlag. Med udgangspunkt i det, så ville jeg tro at jeg bare fik et tilfældigt armbånd på siden. Og det ville jeg absolut ikke være interesseret i. |
YourBanker - Sammenlign lån og få gratis tips og tricks
|
Jeg har gjort overvejelser om prisen er for lav (sjovt nok) jeg ved konkurrenter sælger samme armbånd til 200.- / 250,- kr Men jeg ville lokke med et knaldtilbud.. Men jeg har så også fået fortalt at "Nogle gange så VIL kunden bare gerne snydes". Tak for lidt stof til eftertanke Jesper :) Ved godt det ikke var helt din point men en højere pris ville nok få folk til at give annoncen lidt mere opmærksomhed |
|
Varen bliver præsenteret på en diffus måde. Hvilken farve er det muligt at vælge etc. Du er sikkert en god face-to-face sælger, men alene måden du argumenterer på her i tråden, vidner om, at der er plads til udvikling. Brug "den journalistiske nyhedstrekant", hvis der skal en længere beskrivende tekst til. |