Jeg er netop startet som Freelance grafiker og tænkte på om der var nogle der kunne give mig lidt feedback på min nylavede hjemmeside? Tak på forhånd ;) Mvh, Mikkel Birch |
Det her er en joke, right?
Jeg er netop startet som Freelance grafiker og tænkte på om der var nogle der kunne give mig lidt feedback på min nylavede hjemmeside? Tak på forhånd ;) Mvh, Mikkel Birch |
Med tanke på at det er grafisk arbejde du levere, så var jeg hoppet videre til næste må jeg indrømme |
Det var da en forfærdelig hjemmeside... |
Nej, der er det ikke. |
Hvis ikke du vil smide penge efter et bedre design syntes jeg også en template lyder som en fremragende ide |
Bryder mig ikke om menuen - Ved "arbejdshis." kan man nærmest ikke se hvad der står? Hvorfor fokusere på det negative? "Jeg er muligvis ikke den bedste webdesigner"? I arbejdshistorien ved jeg ikke om det er logo du har leveret til de pågældende virksomheder, eller hvad det er du har lavet? Lidt yderligere tekst ville være godt. - Vil anbefale dig, at få installeret WordPress på siden, så du hurtigt og nemt kan få et federe design på siden. Hvis du har brug for hjælp til dette, sender du bare en mail (hyldeborg@me.com). :-) |
Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero
Hej Mikkel. Jeg er selv en freelance grafiker, og vil meget gerne pointere nogle vigtige ting som du kan forbedre. 1. Dit logo som om det ser fint ud, virker en smule pixeleret, husk at lave det i vektor og ikke i bitmap. Og hvorfor skal logoet have så meget plads? Du kan udnytte pladsen meget bedre. 2. Den blålige baggrund samt med blå menu bare i forskellige nuancer er ikke særlig godt. Husk på at ens hjemmeside skal være så brugervenligt som muligt. Blå på blå er derfor ikke særlig smart valgt. 3. Menuen. Første knap som er hjem der er huset meget stort. Næste icon med telefonen er mindre nærmest 50% mindre og den sidste har selve ikonet i midten af knappen. Dette skal der være styr på, det ser rodet ud. 4. Overskrifterne på hver side som er i lyseblå der er på hvid, igen der skal være mere kontrast mellem farverne, du har valgt nogle farver som er tæt på hinanden og næsten smelter sammen. 5. "Jeg er muligvis ikke den bedste webdesigner" <-- Lad være med at skrive negative ting om dig, kunderne behøver ikke at hvis hvad du ikke er god til men hvad du er god til. 6. Jeg kan se du har opgivet priser på nogle af de ting du udarbejder på facebook, hvorfor ikke skrive priserne på selve hjemmesiden? 7. Du skal også lige læse din egen tekst igennem og rettet det for stavefejl og grammatiske udfald. Håber det kan hjælpe. Fortsat god weekend. |
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant
- Dels ser siden ikke ens ud for mig, om jeg bruger Explore, Firefox eller Chrome - Hvilken har du optimeret til ? - Som der bliver nævnt ingen grund til at sige du måske ikke er den bedste webdesigner. Syntes folk tilbyder templates der ser godt ud for meget små penge, hvis tiden til hjemmesiden måske ikke er stor. - Som det er nævnt kunne det måske være en ide at lave en lille "Cases" ved dine referancer - Er det hjemmesiden du har lavet for dem, eller deres logo ? - Lidt sprog mæssigt syntes jeg personligt det lyder lidt forkert, at du har 2x "da det" lige efter hinanden. (Er ingen ekspert) "da det skaber tillid, og et bånd mellem kunde og udbyder. Dette er godt, da det" Håber det kan bruges konstruktivt |
Mikkel har ændret i teksten siden igår. Faktisk til det bedre :) |