Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Freelance hjemmeside

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Aarhus V
Tilmeldt 15. Jan 13
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 01:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 02:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det her er en joke, right?

Fra Viborg
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 02:28

Med tanke på at det er grafisk arbejde du levere, så var jeg hoppet videre til næste må jeg indrømme Smile - Tror du vil være bedre tjent med at finde en færdig template eller lign at benytte dig af.

Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 08:38

Det var da en forfærdelig hjemmeside...
Teksten virker tung og nærmest som klippet ud af en tidligere ansøgning.....

Hvor er dit showcase.....?

Grafisk set virker hjemmesiden som et levn fra starten af 90'erne

Jeg ville ud fra hjemmesiden helt sikkert ikke blive længere end få sek...

Det ovenstående er ment som positiv kritik så tag det som sådan....

Hvis det i virkeligheden grunder i at du simpelthen mangler evnerne som webdesigner og faktisk er en glimrende grafiker er det da lidt synd....

Hvis du laver et indslag her på siden og smider 500 kr efter et nyt design tror jeg du ville blive overrasket....

Fra Aarhus V
Tilmeldt 15. Jan 13
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 10:46

Nej, der er det ikke.

Tak for den positive indstilling - Synes godt man lige kunne have uddybet.

Tilmeldt 30. Jan 13
Skrevet kl. 11:09

Hvis ikke du vil smide penge efter et bedre design syntes jeg også en template lyder som en fremragende ide
Og tag og lav en underside med eksempler på dit talent, folk der er ude efter grafisk arbejde betaler ikke i blinde de vil se resultater og eksempler på hvad du kan...

Ved godt min tidligere besked var lettere negativ ladet men som Grafiker må du da selv kunne se at din side ikke er særlig iøjnefaldende....

Har du tænkt over hvordan folk skal finde frem til dig....?

Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 11:12

Bryder mig ikke om menuen - Ved "arbejdshis." kan man nærmest ikke se hvad der står?

Hvorfor fokusere på det negative? "Jeg er muligvis ikke den bedste webdesigner"?

I arbejdshistorien ved jeg ikke om det er logo du har leveret til de pågældende virksomheder, eller hvad det er du har lavet? Lidt yderligere tekst ville være godt.

- Vil anbefale dig, at få installeret WordPress på siden, så du hurtigt og nemt kan få et federe design på siden. Hvis du har brug for hjælp til dette, sender du bare en mail (hyldeborg@me.com). :-)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 11:22

Hej Mikkel.

Jeg er selv en freelance grafiker, og vil meget gerne pointere nogle vigtige ting som du kan forbedre.

1. Dit logo som om det ser fint ud, virker en smule pixeleret, husk at lave det i vektor og ikke i bitmap. Og hvorfor skal logoet have så meget plads? Du kan udnytte pladsen meget bedre.

2. Den blålige baggrund samt med blå menu bare i forskellige nuancer er ikke særlig godt. Husk på at ens hjemmeside skal være så brugervenligt som muligt. Blå på blå er derfor ikke særlig smart valgt.

3. Menuen. Første knap som er hjem der er huset meget stort. Næste icon med telefonen er mindre nærmest 50% mindre og den sidste har selve ikonet i midten af knappen. Dette skal der være styr på, det ser rodet ud.

4. Overskrifterne på hver side som er i lyseblå der er på hvid, igen der skal være mere kontrast mellem farverne, du har valgt nogle farver som er tæt på hinanden og næsten smelter sammen.

5. "Jeg er muligvis ikke den bedste webdesigner" <-- Lad være med at skrive negative ting om dig, kunderne behøver ikke at hvis hvad du ikke er god til men hvad du er god til.

6. Jeg kan se du har opgivet priser på nogle af de ting du udarbejder på facebook, hvorfor ikke skrive priserne på selve hjemmesiden?

7. Du skal også lige læse din egen tekst igennem og rettet det for stavefejl og grammatiske udfald.

Håber det kan hjælpe.

Fortsat god weekend.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Viborg
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 11:27

- Dels ser siden ikke ens ud for mig, om jeg bruger Explore, Firefox eller Chrome - Hvilken har du optimeret til ?

- Som der bliver nævnt ingen grund til at sige du måske ikke er den bedste webdesigner. Syntes folk tilbyder templates der ser godt ud for meget små penge, hvis tiden til hjemmesiden måske ikke er stor.

- Som det er nævnt kunne det måske være en ide at lave en lille "Cases" ved dine referancer - Er det hjemmesiden du har lavet for dem, eller deres logo ?

- Lidt sprog mæssigt syntes jeg personligt det lyder lidt forkert, at du har 2x "da det" lige efter hinanden. (Er ingen ekspert)

"da det skaber tillid, og et bånd mellem kunde og udbyder. Dette er godt, da det"

Håber det kan bruges konstruktivt Yes

Tilmeldt 30. Jan 13
Skrevet kl. 11:32

Mikkel har ændret i teksten siden igår. Faktisk til det bedre :)
Delen med selvkritikken tror jeg udspringer af den åbenlyse kritik hans side fik efter hans indlæg her i tråden...

Jeg er dog enig i at man aldrig må skrive sådan noget da det medfører negative associationer for brugeren..

Mikkel@
Du henviser i din reviderede velkomstekst at man på facebook kan se div. Eksempler på dit tidligere arbejde... Hvorfor ikke smide det direkte ind på hjemmesiden?
Og jeg er enig i det med priserne, alt for mange sider er ikke ærlige omkring omkostninger for kunderne og skjuler priserne eller direkte udelader dem.
Det syntes jeg er ærgerligt da jeg personligt tænker "det er nok for dyrt" hvis ikke priser er listet...

Gid vind og held og lykke fremover... Det er en hård branche du prøver at få fodfæste i så det kræver at du har din hjemmeside på plads da det jo fungerer som dit visitkort udadtil...

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)