Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Igang med Webshop2 fra ScanNet

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jul 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er grafiker og vil gerne igang med at designe webshops.

Jeg har kigget en del på webshop2 fra ScanNet. Jeg programmerer fint i html og css, og tænker at det må være en smal sag at komme igang der.

Men – Jeg kunne godt bruge en sparringspartner til at rådgive mig om, hvorledes jeg nemmest starter en sådan shop op.

Jeg synes at tilgangen til deres stylesheet er lidt begrænset. Måske er der en der kan løfte sløret, så jeg får en aha oplevelse Smile

Jeg har allerede nu 2 shops på bestiling, så jeg må bare igangSmile

Med venlig hilsen

Michelle

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 15:07

Hej

Hvad med at kigge på en dandomain shop evt?

Fra København S
Tilmeldt 6. Jun 10
Indlæg ialt: 484
Fra  GetWebbed Skrevet kl. 15:22

Hvad med magento? :)

Jeg kan godt hjælpe med hosting og opsætning.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 15:34

Hej Michelle,

Nu ved jeg ikke hvad dine behov er, men jeg vil da råde dig til at læse mit ekspertblogindlæg omkring det at vælge platform.

Hvis du har spørgsmål til hvilken e-handelsplatform du skal vælge, eller har brug for vejledning eller hjælp til design og opsætning, er du mere end velkommen til at smide mig en PM eller en mail på kontakt[snabela]better-web.dk

God vind med projektet.

Tilmeldt 4. Jul 11
Skrevet kl. 13:10

Jeg kunne evt. godt forestille mig en Magento løsning, da jeg allerede er igang med udvikling i Joomla!,

det var kun for at springe et par led over, at jeg tænkte at en færdig webshop kunne være løsningen.

Er du evt. interesseret i at hoste en allerede færdig joomla løsning?

Jeg har pt. en løsning hos Dandomain, hvor jeg ikke føler mig særlig godt vejledt.

Jeg programmerer som sagt kun i CSS og Html, så jeg kan i enkelte tilfælde godt have brug for vejledning.

Med venlig hilsen

Michelle

Tilmeldt 4. Jul 11
Skrevet kl. 13:11

Super godt indlæg, det var godt at læse lidt om tak for det Smile

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 08:36

Hej Michelle,

Hvis du mangler rådgivning omkring DanDomain må du jo sige til, deres support kan godt være lidt kort-fattet - men der findes jo en række designpartnere herunder mig som rådgiver og bygger en del shops i DanDomain og har ofte en lidt mere løsningsorienteret tilgang til systemet.

Du kan fange mig på 32137760 eller kd@cygnet.dk

Som jeg kan læse er du en DanDomain webshop ejer og vil gerne inviterer dig ind i en facebook gruppe for netop dette: http://www.facebook.com/groups/dandomain/

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)