Vi har flere gange Meebox har været utrolig langsomt, hvilket de også endte med at anerkende engang før jul og upgradere deres servere. Vi er oplever imidlertid stadig meget lange loadtider. Jeg har som test langt en kopi af en af vores sider hos Meebox op hos en konkurrent i samme prisleje og foreløbig er load tiderne 200-300% hurtigere.
Det har jeg også prøve, men jeg synes vireklig du skal prøv at kontakt dem via support og prøve få en god snakke med dem så kan det være i kan finde frem til problemet sammen ellers gå op til Pro 1 :)
Jeg har også selv kigge på andre men så er spørgsmål:
Jeg er også tilfreds med Meebox, bortset fra det kører meget meget langsomt, og jeg har Pro hotel. Før nytår fik vi besked om problemet snart ville være løst . . . .
Brug Læsø Saltcare Creme til irriteret, tør eller kløende hud. Køb den billigt her nu.
@Jesper - Jeg har ikke rigtigt kig på nogen ny endnu. Det eneste jeg forventer er sådan set bare at det spiller - det behøver heller ikke være lynhurtigt, men nogen gange sidder man simeplthen og venter 10-15secs på der sker noget...
@Søren - Godt trick, tak for det. Kan se der ligger 511 andre .dk domæner på den server, men har lidt svært ved at vurdere noget ud fra det? Hvilken liste referere du til?
@SFD & @Mads - Tak for jeres feedback - dejligt at høre det spiller hos jer! Hvilke server type er i på?
nu er det primære for dit domænenavn vel dit website så er det man spørger, hvordan kan du være tilfreds hvis det kører langsomt? Folk gider ikke kigge på et webste der ikke er hurtigt. Se andet link og du kan checke domæner på din server, hvis det er stigende kan du jo spørge dig selv om hvorfor der kommer flere og flere kunder på den server du er på imedens du har et problem med hastigheden.