Hej alle- specielt også rette til folkene bag Amino Er det kun mig der godt kunne tænke sig at der her når man skriver/besvare indlæg, at man lige kunne rette de værste "FaIjl i slavning" før man smider op. Jeg ved jeg i forvejen er et kæmpe fjols til at sætte kommaer, jeg kan sagtens se at det er markeret at det er forkert stavet - men der er jo ikke nogle forslag der viser hvordan det så skal stå, så må jeg prøve udelukkelses metoden indtil den røde markering forsvinder og så håbe på det nok går? jeg krummer tit tæer over at læse hvad jeg selv har fundet på af ord og udtryk- jeg tror at det ville højne standarden når man læser indlæg på det punkt, for jeg tror ikke jeg er ene om at hitte ud af det 100%. - nogle gange skriver jeg det i word for at rette fejl og så copy det over i Amino. Næsten alle andre steder email, word, google osv. har stavekontrol. Jeg ved godt jeg burde have haft lært det- men prøv at se min alder- jeg er færdig med at kunne lære jeg kunne godt tænke mig at høre om det kun er mig der ser det som problem eller ønske hygge Bo |
Tillykke.
Min lille gave manuel stavekontrol af din overskrift - efter bedste evner