"Thomas Greenfield" - vil være oplagt, når målgruppen er international med hovedvægt på engelsktalende.
"Thomas Grönnemark", hvis det skal se tysk/europæisk ud.
"Thomas Grønnemark", hvis du ser en værdi i et (for andre nationaliteter) "eksotisk" navn eller vil slå dig på at være "ham, der er fra samme land, som Laudrup'erne, Schmeichel m.fl.".
Jeg ville vælge Gronnemark. Det er umiddelbart sådan udlændinge ville stave dit navn hvis de eks. forsøgte at Google dig. Ø ligner O så et vil de fleste sikkert bruge.
Og hvorfor starte forfra med at brande dig selv? Brug Gronnemark.
Tænk ikke så meget over om det kan udtales eller ej. Det har stort set intet at sige mht. at få succes eller ej. Mange steder verdenen over er man vant til at se internationale navne.
Bare på mit kontor sidder vi 7 forskellige nationaliteter (fordelt på 16 personer).
Ja da Gronnemark er da perfekt. Vær bare glad for at det er lidt specielt, det skader absolut ikke og verden er helt med på at vi ikke alle hedder smith. Det er mere fornavne der kan tænkes over når man døber - Et navn som Dick bør man overveje to gange
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Ja - det giver da nok en lille fordel at have et specielt navn... Og hvis jeg ændrer det til Gronnemark, så har jeg jo ikke mine familiemedlemmer at kæmpe med ;-)