Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger webdesigner til samarbejde af udvikling af WordPress themes til videresalg

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 24. Oct 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg søger en fantastisk webdesigner, som kan designe flotte webdesign mock-ups på højt niveau.  Tanken er at lave et webbureau med tiden, som udelukket laver themes til videresalg. Altså det ikke er specifikke krav/ønsker for en kunde, men helt og alene vores ideer.

Jeg besidder en masser kompetencer indenfor front-end-udvikling & UX (HTML5, CSS3, WordPress, jQuery, brugertest, wireframing m.fl.)  og jeg går med den drøm, at bygge de ultimative bedste WordPress themes og sælge dem på fx Themeforest.net.

Så hvis du er webdesigner og har lyst til at se noget af dit webdesign blive udviklet til fuld-funktionelt WordPress themes, så skriv til mig (Også hvis du vil høre mere omkring det;o) ).

Jeg forstiller mig et 50/50 samarbejde.

På forhånd tak

Michael
Tilmeldt 22. Mar 12
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 12:47

Lyder meget interessant, og jeg kunne godt være interesseret! Har sendt dig en pb :-)

Digital Markedsføring | kontakt@frederikbaastrup.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 24. Mar 08
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 22:05

Hej

Jeg er ved at få lanceret en hjemmeside udviklet i WP, men vil gerne have den løftet desigmæssigt. Er det noget du kan have interesse i ? 

Da jeg er i en opstartsfase vil jeg helst undgå for store regninger i starten, vil du have interesse i at arbejde mod en optionsaftale i firmaet?

/Imran

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)