Ja så er jeg startet som selvstændig, Jeg har fået en forhandler aftale med Dantalk og er nu leverings dygtig med mobil og data abonnementer Fra Telia, 3, tele2, hvis du har et af følgende teleselskaber eller kunne tænke dig at være kunde hos dem Vil jeg være glad hvis du vil kontakte mig. Der er sikkert mange af jer som går rundt og har et gammelt abonnement som er for dyrt og bindingen for længst er udløbet, i har nu chancen for at få en helt ny mobil helt uden beregning ved at forlænge jeres abonnement i 6mdr/12mdr afhængigt af om det er privat/erhverv. Jeg leverer også det nye trådløse internet fra 3 som jeg selv bruger det er virkelig stabilt også i yderområderne på Sjælland, Lolland, Falster. Priser på telefon og abonnement er det samme som hos teleselskaberne, fordelen ved at købe det her er jo at i slipper for at spilde tid ved at stå i kø i en butik, men vi klarer det hele over mail/fax og jeg sender telefon/net med post så i har det næste dag med posten,og i støtter en anden amino bruger jeg kan også tilbyde privat abonnementer med kortere binding end erhverv, osv, Så hvis i vil hjælpe en anden bruger og ha en ny mobil ser jeg frem til at høre fra jer, Med Venlig Hilsen Morten S 27 830 201 teleconsult@dantalk.dk |
Hej Morten S, Teleconsult.
Tillykke med dit nye firma og hjertelig velkommen til Amino.
Jeg vil da meget gerne holde dig fast i din flotte og sælgende overskrift : Jeg kunne godt bruge en eller to helt nye mobiltelefoner, helt uden beregning.
Kan du ikke vise mig - og alle de mange andre Aminoer, et par skarpe, flotte fotos af disse nye mobil telefoner, så kan jeg vælge mine nye gratis mobiltelefoner?
Glæder mig meget til at høre fra dig og ikke mindst modtage mine nye mobiltelefoner.