Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få en ny mobil, helt uden beregning

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Aug 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja så er jeg startet som selvstændig,

Jeg har fået en forhandler aftale med Dantalk og er nu leverings dygtig med mobil og data abonnementer

Fra Telia, 3, tele2, hvis du har et af følgende teleselskaber eller kunne tænke dig at være kunde hos dem

Vil jeg være glad hvis du vil kontakte mig.

Der er sikkert mange af jer som går rundt og har et gammelt abonnement som er for dyrt og bindingen for længst er udløbet, i har nu chancen for at få en helt ny mobil helt uden beregning ved at forlænge jeres abonnement i 6mdr/12mdr afhængigt af om det er privat/erhverv.

Jeg leverer også det nye trådløse internet fra 3 som jeg selv bruger det er virkelig stabilt også i yderområderne på Sjælland, Lolland, Falster.

Priser på telefon og abonnement er det samme som hos teleselskaberne, fordelen ved at købe det her er jo at i slipper for at spilde tid ved at stå i kø i en butik, men vi klarer det hele over mail/fax og jeg sender telefon/net med post så i har det næste dag med posten,og i støtter en anden amino bruger jeg kan også tilbyde privat abonnementer med kortere binding end erhverv, osv,

Så hvis i vil hjælpe en anden bruger og ha en ny mobil ser jeg frem til at høre fra jer,

Med Venlig Hilsen

Morten S

Fra Bryrup
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 09:47
Hej Morten S, Teleconsult.

Tillykke med dit nye firma og hjertelig velkommen til Amino.

Jeg vil da meget gerne holde dig fast i din flotte og sælgende overskrift : Jeg kunne godt bruge en eller to helt nye mobiltelefoner, helt uden beregning.

Kan du ikke vise mig - og alle de mange andre Aminoer, et par skarpe, flotte fotos af disse nye mobil telefoner, så kan jeg vælge mine nye gratis mobiltelefoner?

Glæder mig meget til at høre fra dig og ikke mindst modtage mine nye mobiltelefoner.

Peter
Danmarkshop.com

Tilmeldt 2. Aug 07
Skrevet kl. 10:22
Hej Heidi.

Tak for din hurtige respons, de telefoner du kan få med uden beregning, afhænger af hvilket abonnement du har eller skal have det nemmeste ville være at jeg fik dit nummer og lige ringede dig op, så vi kunne snakke om det, da du sikkert også kan spare penge ved at vælge et andet abonnement, men jeg er leverings dygtig i alle slags mobil mærker stort set

Med Venlig Hilsen

Morten S & Co.

27 830 201

Fra Bryrup
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 10:32
Hej Morten S og Co.

Jeg skal ikke have noget abonnement, jeg kunne da ikke sige nej til en ny mobil helt uden beregning.

Men sådan hænger det åbentbart ikke sammen?

Har i dag et gratis (månedligt) abonnement ved Sonofon, så 2 nye gratis mobiltelefoner - helt uden beregning kunne jeg da godt bruge.

Så jeg må hellere passe godt på min Nokia 6310 - den er også ved at blive moderne igen

Peter
Danmarkshop.com

Tilmeldt 2. Aug 07
Skrevet kl. 10:37
Hej Heidi

Nej der er nok ikke nogen teleselskaber som forærer mobiler væk til brug hos konkurrende selskaber,

Men selvom du har et abonnement uden mindste forbrug og uden abonnement beløb, kunne det jo være det var for dyrt i forhold til

Minutpris,minut-taksering,opkaldsafgift,opkalds-forsøgsafgift,samtalestart, osv, + at du jo heller ikke får en ny mobil, tænk over det, det kunne jo være du kunne spare nogle penge på det....

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 11:00
Dato: 02-08-2007 10:36:39 Forfatter: Teleconsult
Men selvom du har et abonnement uden mindste forbrug og uden abonnement beløb, kunne det jo være det var for dyrt i forhold til

Minutpris,minut-taksering,opkaldsafgift,opkalds-forsøgsafgift,samtalestart, osv, + at du jo heller ikke får en ny mobil, tænk over det, det kunne jo være du kunne spare nogle penge på det....

Og skal du vælge det helt rigtige abonnement skal du lige kigge på denne side http://www.telepristjek.dk  så kan du se, hvilke du skal vælge og hvilke du ikke skal udfra dit forbrug..

Tilmeldt 2. Aug 07
Skrevet kl. 11:06
Telepristjek er et rigtig godt værktøj til at hjælpe en med at finde det billigste og bedste produkt,

Telia On som jeg også forhandler og er stor fortaler for er også en af mulighederne som man kan se nærmere på....

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 376
Fra  SEOVIS Skrevet kl. 13:58
Hej Morten - og tillykke med din nye forretning.
Hvis jeg nu - uden beregning som dit tilbud lyder på - vælger en Nokia N95 fra 3, hvordan ser det så ud mht. abonnement osv.?
Tilmeldt 2. Aug 07
Skrevet kl. 14:07
Hej den kan du få uden beregning

ved at oprette 3 business med et mindsteforbrug på 319,20 pr md med 12 måneders binding

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 376
Fra  SEOVIS Skrevet kl. 14:10

Så der er altså ikke noget specielt Amino tilbud i dit "tilbud"........

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)