Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opdatering af Webshop!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Nov 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 00:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Er der nogen der har nogen gode råd ang. opdatering af Webshop? Hvor ofte burde det gøres?

Hvordan kommer man nemmest om ved det? Evt. tips og tricks. Eller andet.........

På forhånd tak!:)

Fra Fredericia
Tilmeldt 22. Oct 12
Indlæg ialt: 70
Fra  Bitshop.dk Skrevet kl. 00:36
Hvor mange stjerner giver du? :

uhm? Snakker vi om varer, selve webshop systemet eller hvor er vi lige henne?

Tilmeldt 8. Nov 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 00:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Begge dele!

Fra Fredericia
Tilmeldt 22. Oct 12
Indlæg ialt: 70
Fra  Bitshop.dk Skrevet kl. 00:49
Hvor mange stjerner giver du? :

:)

Det kommer jo lidt an på hvad du sælger. Sælger du i en varegruppe hvor der er relativt få varer, jamen så følger du jo så udviklingen på området. Det samme gælder også den anden vej. Har du rigtig mange varegrupper, jamen så har du rigtig travlt, da en vare ændre "kurs" dagligt eller ugenligt, men stadig, kommer det an på, hvad du sælger.

Din platform, det vil sige, det webshopsystemt du køre med, lad os sige at det er prestashop kommer ud med en opdatering nogle gange om året. Føler du dig godt tilpas i en opdatering, så bliv der. Der kan dog være visse fordele ved at opdatere dit system. Men, du skal ALTID tænke på, at en opdatring af dit system rent faktisk også kan gå ud over shoppens udseende og i grove tilfælde ændre på både moms, priser, billeder og meget, meget andet. Vælg en platform hvor du er tryk ved. Læs altid op på de enkelte platforme og lær så meget, som overhovdet muligt om den enkelte platform, før du beslutter dig. Det kan have store konsekvenser at vælge den forkerte.

Tilmeldt 31. Jan 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal altid opdatering din Webshop. Dette skal du pga. IT-sikkerhed, gammel webshop/script er der altid fundet en bagvej ind. 

og det handler om at beskytter dine kunders personlige oplysninger. vi ser desværre mange gange at database bliver taget pga. dårlig sikkerhed.

Tilmeldt 8. Nov 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret!

Jeg får ca. 700 forskellige varer under ca. 30 varegrupper.

Så hvilken platform ville du eventuelt foreslå?

:)

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

berglie1@jubii.dk:

Tak for svaret!

Jeg får ca. 700 forskellige varer under ca. 30 varegrupper.

Så hvilken platform ville du eventuelt foreslå?

:)

Hej,

Du bør selvfølgelig hele tiden holde din platform opdateret. Mest af alt for sikkerhedsmæssige grunde.

Læs eventuelt mit ekspertblogindlæg omkring valg af webshop platform, hvis du vil have nogle råd til hvordan du kan vælge din platform.

Hvis du har brug for yderligere hjælp til valg eller til opsætning, programmering og eksekvering, er du altid velkommen til at sende mig en PM eller en mail på kontakt[snabela]better-web.dk

God morgen :-)

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

En webshop skal opdateres hele tiden!
Det mener jeg selvfølgelig med et glimt i øjet. De store ændringer osv, som forbrugeren virkelig lægger mærke til må maksimalt være en gang i kvartalet, naturligvis afhængig af hvad du sælger (hvis du sælger high-fashion skal banneret næsten skiftes en gang i timen for ikke at være forældet)
Men vi har den opfattelse ved os, at en webshop konstant kan forbedres. Vi har e-handels sporing så vi kan se vores kunders købsadfærd, og hvor de hopper fra osv., og de punkter prøver vi konstant at optimere, hvilket betyder vi ligger med en gennemsnits konvertering på 5% inkl. en masse dårlig trafik vi får ind (f.eks. her fra Amino, hvor det er feedback til en hjemmeside og ikke potientielle kunder f.eks).

Så på med vanten og få lavet en masse :)

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Tilmeldt 8. Nov 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak skal i alle have for svarene. God weekend! :)

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal være velkommen til at læse mit indlæg: I gang med e-handel

Her er lidt tanker om e-handel og kommunikation.

Omkring opdatering af webshop både grafisk og produktmæssigt, så mener jeg man ret hurtigt kan spore det i konverteringsraten.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)