Jeg boede sammen med en veninde for næsten et år siden, og da vi flyttede fra hinanden aftalte vi at vi skulle deles om den el regning vi havde fået. |
Hej.
Jeg har brug for lidt hjælp, og jeg håber at i måske kan hjælpe mig.
Jeg boede sammen med en veninde for næsten et år siden, og da vi flyttede fra hinanden aftalte vi at vi skulle deles om den el regning vi havde fået.
jeg batalte halvdelen af den men hun vil så alligevel ikke betale den anden halvdel.
jeg er kun på su og jeg har lejlighed og kæreste med barn så det er lidt svært for os, for at vi skal kunne få det til at løbe rundt.
Jeg syntes virkelig at det er fejt af hende at hun ikke vil betale den anden del af regningen som vi aftalte, så jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre.
er der nogen mulighed for at jeg kan få hende til at betale den regning?
for jeg har prøvet og ringe til det el selvskab for at få dem til at sende regningen til hende i stedet for mig, men fik bare af vide at de kun kunne sende regningen til en person så regningen er blevet sendt til mig hver eneste gang selv om det enlig ikke er mig som skal betale den regning men hende. og har beviser på hvad jeg har betalt og ikke betalt. og hun siger nøjagtig det samme. men hvis hun har betalt den regning skulle jeg jo ikke kunne få flere + jeg heller ikk forstår at jeg for tilsent regningerne siden hun har betalt dem.
Håber virkelig at i kan hjælpe mig for det er ærlig talt ved at være utrolig træls.
Mvh Charlotte Holdt