Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp.. min leverandør af hjemmesiden er under konkurs

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 29. Jan 08
Indlæg ialt: 8
Fra  bikefreak.dk Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil lige sige tak for alle input, jeg har i dag været i dialog med firmaet og har fået alle data mm tilsendt og alt er ved at være overført til andet webhotel. Mon så ikke der bliver styr på det igen, så vi er klar til at sælge en masse cykelreservedele til folket :-)

Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 20:58

Hvad er fordelen ved at hosten har rettighederne til ens domænenavn? jeg kan ikke lige se hvad det skulle være? jeg har som de fleste nok, selv kontakten til Dk-Hostmaster, ikke min host.

SÆLG din bil helt gratis på www.e-bil.dk

Har din bil tandrem? se vores database med over 1000 bilmodeller.

Fra Mørkøv
Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 363
Skrevet kl. 22:03

e-bil.dk:

Der er nogle mennesker, som gerne vil have outsourcet ALT - skubber det hele fra sig, og lægger ansvaret over på andre. Nogle har det bedst på den måde, men jeg vil anbefale at man selv ejer sit eget domænenavn.

Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 23:00

En metode er at stå som registrant selv og så lade sin host stå som fuldmægtig. 

Mvh.

Jesper

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 00:09

HejJohansen ,

Udover hvad de andre aminoer skriver, så er der lige en lille ting mere du skal være obs på... Hvis de har lavet seo for dig - dvs. linkbuilding... og alle deres sider lukker og slukker, så har du altså et lille problem :(

Nu ved jeg ikke hvordan du rangerer med dine vigtigste søgeord, men en ting er sikkert: Hvis du ikke får gjort noget ved det - snart - så vil du over tid opleve at du stille og roligt mister dine gode placeringer...

Opsummeret: Selvfølgelig er din shop + databasen vigtig! Men husk at få lagt en slagplan for hvordan du erstatter de links...

Vh. Mehmet Aslan

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)