Hvis det er faktuelt, at din udbyder er under konkurs, så er din forudbetaling formentlig tabt under alle omstændigheder. Lad være med at bruge for meget krudt på at læse tilbud om hosting det ene eller det andet sted. Jeg har en kunde, som var 4mm fra at miste sit domæne, fordi det formelt var ejet af én der var gået konkurs. (ja faktisk har jeg et par stykker fra den samme konkursforretning). Se at få noget sat i sving - allerede i aften. God vind. Hans |
Hans Stokholm Kjer:Lad være med at bruge for meget krudt på at læse tilbud om hosting det ene eller det andet sted.
Vælg én som kan flytte skidtet for dig og få det til at fungere det nye sted. Og få det gjort i en fart.
Jeg vil også sige at se at komme igang med at få skaffet dig adgang til at få lavet et dump af databasen og få en en kopi af filerne.
Det er forudsætningen for at kunne komme videre hvis det går galt.
Så er næste prioritet at finde et nyt sted, det nye sted gavner ikke noget før du har nogle ting at flytte.
Når/hvis du har koder til at få adgang,og hvis du ikke selv kan klare det med at få en backup.
Så smid en besked eller ring, så hjælper jeg dig gerne.