Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny Webshop - ALT feedback søges!! :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Køge
Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 201
Fra  http://www.Martinskallerup.dk Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er endelig lykkedes, at få lavet en webshop Yes, som indenfor de næste par dage forhåbentligt vil blive lanceret.

Men før jeg skyder den helt i gang, kunne jeg godt bruge en del feeback på min shop.

Fx. om der er noget SEO, design, logistik, problemer, fejl, forbedringer, prisændringer mm. ???

Pt. ved jeg at der skal arbejdes på en facebookside, måske et slogan(??), pænere sliders til forsiden, og andre små rettelser.

Alt vil blive taget imod med kyshånd Skype-ItWasntMe

På forhånd tusind tak!

Boldfan.dk

Tilmeldt 22. Mar 12
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 15:03

Generelt kan jeg meget godt lide din shop - den er dog mere praktisk end æstetisk. Dermed ikke sagt, at den ikke fungerer. Jeg er ikke så vild med den grønne farve, og logoet synes jeg du bør overveje at få lave om, så det bedre afspejler hvad shoppen beskæftiger sig med - selvom det er en webshop som indkøbsvognen signalerer, så er det jo altså bolde (og andet sportsmerchandise) der sælges. Det burde være ret let, at få en bold flettet ind i logoet på den ene eller anden måde.

Udover det så er du sluppet meget godt fra det, og med par ændringer i banner og logo, så tror jeg egentlig at det kunne blive en anstændig shop. Slider-billederne bør du også få lavet om, som du selv antyder - hverken måden produkterne er fritlagt på eller skrifttypen fungerer i mine øjne. 

Angående SEO, så kunne du sagtens smide lidt flere søgeord ind i titlen på de enkelte produkter, og det ville heller ikke skade noget at lave en længere beskrivelse af de varer, som du kan se der bliver søgt mest på - og som har en pris, der er besværet værd.

Jeg vil også helt klart anbefale dig at lave en facebook-side, da det både er godt i Googles øjne, men altså også er et rigtig kraftigt værktøj, når du skal hverve kunder.

Digital Markedsføring | kontakt@frederikbaastrup.dk

Fra Holbæk
Tilmeldt 9. Oct 10
Indlæg ialt: 144
Fra  artisticnails.dk Skrevet kl. 15:27

- Hmm er din shop gået i luften?? Ellers er der lidt udfordringer med din ewire løsning ;-) det ser i hvert fald helt skørt ud her fra :-)

- Du bør måske også se på den linie der beskriver hvor meget man mangler før at få fri fragt, den forvirre mere end den gavner.. måske i kan beskrive det bedre??

- Hvorfor beder i om fødselsdag på på shoppen når man "tjekker ud"?? hvis det er fordi i ønsker at sende et eller andet på deres fødselsdag, så skriv det, ellers syntes jeg ikke at det hører hjemme :-)

- HUSK porto er IKKE momsbelagt.. så huske det i jeres regnskab.. og fjern (inkl. moms) på teksten til fragten..

- Din købs knap bør være en anden farve, så den skiller sig ud.. :-)

- Den der FB integration er god nok, men kan den ikke integreres i designet??

- i skal være forsigtige med at give jer selv en "perfekt" score på trustpilot, når i ingen anmeldelser har??

ellers ser det overordnede design godt ud, meget enkelt uden det store omsvøb.. 

Håber at det kan bruges.. :-)

ArtisticNails.dk - Din negle shop på nettet...

Fra Næstved
Tilmeldt 18. May 11
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 15:31

Hurtig bemærkning.

Logo der ligner en indkøbskurv, synes jeg ikke rigtig virker for dig. Ville klart anbefale nyt logo.

Fra Køge
Tilmeldt 10. Dec 10
Fra  http://www.Martinskallerup.dk Skrevet kl. 15:40

FANTASTISK med sådan nogle vinkler - man kan godt blive blind af alle de små opgaver man hele tiden har.

Siden er ikke lanceret, derfor disse sjove tekster i kurven.

-Logoet vil jeg kigge på,

-købeknappen vil jeg arbejde med en anden farve,

-fjerne fødselsdag,

-fragtteksten skal lige ændres,

-trustpilot kommer først på når der ligger en anmeldelse

Hvis der er andre tanker, ris/ros, alt tages i mod med masser af taknemmelighed :)

Fra Ringsted
Tilmeldt 1. Oct 12
Indlæg ialt: 109
Fra  HoneyWeb Skrevet kl. 15:57

"Perferkt"

Det holder bare ikke, og det er også ulovligt det der bliver lavet, ellers er jeg glad for siden, den er behagelig at se på og et nogle gode nøgle farver :) Godt udvalg også..

Mvh.

EDIT: Så ikke at den er midlertidig :)

Fra Køge
Tilmeldt 10. Dec 10
Fra  http://www.Martinskallerup.dk Skrevet kl. 17:52

Præcis, den kommer først på ved lanceringen - men tak for omtanken :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)