Det er endelig lykkedes, at få lavet en webshop Men før jeg skyder den helt i gang, kunne jeg godt bruge en del feeback på min shop. Fx. om der er noget SEO, design, logistik, problemer, fejl, forbedringer, prisændringer mm. ??? Pt. ved jeg at der skal arbejdes på en facebookside, måske et slogan(??), pænere sliders til forsiden, og andre små rettelser. Alt vil blive taget imod med kyshånd På forhånd tusind tak! |
Generelt kan jeg meget godt lide din shop - den er dog mere praktisk end æstetisk. Dermed ikke sagt, at den ikke fungerer. Jeg er ikke så vild med den grønne farve, og logoet synes jeg du bør overveje at få lave om, så det bedre afspejler hvad shoppen beskæftiger sig med - selvom det er en webshop som indkøbsvognen signalerer, så er det jo altså bolde (og andet sportsmerchandise) der sælges. Det burde være ret let, at få en bold flettet ind i logoet på den ene eller anden måde.
Udover det så er du sluppet meget godt fra det, og med par ændringer i banner og logo, så tror jeg egentlig at det kunne blive en anstændig shop. Slider-billederne bør du også få lavet om, som du selv antyder - hverken måden produkterne er fritlagt på eller skrifttypen fungerer i mine øjne.
Angående SEO, så kunne du sagtens smide lidt flere søgeord ind i titlen på de enkelte produkter, og det ville heller ikke skade noget at lave en længere beskrivelse af de varer, som du kan se der bliver søgt mest på - og som har en pris, der er besværet værd.
Jeg vil også helt klart anbefale dig at lave en facebook-side, da det både er godt i Googles øjne, men altså også er et rigtig kraftigt værktøj, når du skal hverve kunder.