WideEyes.dk & AAimport.dk: Indrømmet. Jeg har MEGET lidt erfaring med seo firmaer, men med priser der starter på 1000kr PER måned PER søgeord, er det så ikke lige i overkanten rent prismæssigt?
Du kan ganske enkelt ikke opgøre prisen på SEO på den måde. Hvis jeg kunne ligge nr. 1 i Google på søgeordet "lån" for eksempel, betalte jeg gladeligt 5.000 kr. pr. måned for det.
Men solgte jeg brugte reservedele til NSU Prinz biler fra før 1968, ville jeg aldrig give 1.000 kr,. pr. måned for et søgeord.
Og netop derfor har jeg aldrig forstået, hvordan SEO kan afregnes i en fast opgivet pris pr. ord pr. måned. Det vil jo betyde, at ham med "lån" betaler det samme pr. ord, som ham med de brugte reservedele gør. I min optik betyder det, at ham med lån aldrig vil få nok ud af det, og at ham med reservedelene betaler for meget.
Jeg har arbejdet fuld tid med SEO i 14 år nu, og jeg har endnu ikke set to direkte sammenlignelige opgaver. Derfor arbejder vi altid med individuelle tilbud, for vi kan ganske enkelt ikke arbejde med ordet "lån" professionelt til samme pris, som vi kan skabe resultater på "brugt manifold til NSU Prinz" :-)