Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anbefaling af svensk SEO-firma

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Gentofte
Tilmeldt 15. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er på udkig efter et SEO-firma, som opererer i Sverige. Det kan sagtens være et dansk SEO-firma, som har succes med og optimere i Sverige.

Skriv enten her i tråden med links og/eller anbefalinger - eller send PM hvis du har et decideret tilbud.

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 16:03

Et SEO-firma med kompetencer på det svenske marked får jeg også snart brug for, så jeg følger lige med i denne tråd.

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 16:19
Fra Hørsholm
Tilmeldt 25. Jul 11
Indlæg ialt: 1
Fra  Ocere Danmark Skrevet kl. 16:26

WWW.OCERE.COM/DK  tilbyder SEO også til Sverige.  Smid en mail og i vil blive kontaktet og få et fast tilbud der passer til netop jer.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 16:27

Johannes Helleland:

Kan varmt anbefale www.seofolk.dk, der også tilbyder SEO i Sverige.

Indrømmet. Jeg har MEGET lidt erfaring med seo firmaer, men med priser der starter på 1000kr PER måned PER søgeord, er det så ikke lige i overkanten rent prismæssigt? 

Tag os som eksempel. Her kan vi rigtig godt lide at sælge gode kontorstole, men bare de vigtigste søgeord som

Kontorstol

kontorstole

kontor stol

læder kontorstol

læder kontorstole

ergonomisk kontorstol

ergonomiske kontorstole

... osv

... giver alene 7 fraser der skal optimeres, og koster derved 7000kr/mdr eller 84.000 årligt. Det må da kunne gøres billigere... eller er jeg helt gal på den?

Hilsen Morten

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 16:35

WideEyes.dk & AAimport.dk:
... giver alene 7 fraser der skal optimeres, og koster derved 7000kr/mdr eller 84.000 årligt. Det må da kunne gøres billigere... eller er jeg helt gal på den?

Ja, der er sikkert mange bureauer der kan tilbyde SEO langt billigere. Jeg har blot gode erfaringer med seofolk og giver gerne min anbefaling. Men det koster intet at ringe dem og få en dialog - kan da være, man kan forhandle en billigere pris hjem.

Fra Gentofte
Tilmeldt 15. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 17:01

Tak for Jeres input. Jeg vender retur med erfaringer.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 14:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

Indrømmet. Jeg har MEGET lidt erfaring med seo firmaer, men med priser der starter på 1000kr PER måned PER søgeord, er det så ikke lige i overkanten rent prismæssigt? 

Du kan ganske enkelt ikke opgøre prisen på SEO på den måde. Hvis jeg kunne ligge nr. 1 i Google på søgeordet "lån" for eksempel, betalte jeg gladeligt 5.000 kr. pr. måned for det.

Men solgte jeg brugte reservedele til NSU Prinz biler fra før 1968, ville jeg aldrig give 1.000 kr,. pr. måned for et søgeord.

Og netop derfor har jeg aldrig forstået, hvordan SEO kan afregnes i en fast opgivet pris pr. ord pr. måned. Det vil jo betyde, at ham med "lån" betaler det samme pr. ord, som ham med de brugte reservedele gør. I min optik betyder det, at ham med lån aldrig vil få nok ud af det, og at ham med reservedelene betaler for meget.

Jeg har arbejdet fuld tid med SEO i 14 år nu, og jeg har endnu ikke set to direkte sammenlignelige opgaver. Derfor arbejder vi altid med individuelle tilbud, for vi kan ganske enkelt ikke arbejde med ordet "lån" professionelt til samme pris, som vi kan skabe resultater på "brugt manifold til NSU Prinz" :-)

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:43

Thomas Rosenstand:
Og netop derfor har jeg aldrig forstået, hvordan SEO kan afregnes i en fast opgivet pris pr. ord pr. måned.

Det kan jeg heller ikke forstå. Jeg kan heller ikke forstå baggrunden for fast abonnementspris, for jeg ved også at ved nogle ord kræver det meget vedligeholdelse at ligge i top, og ved andre kræver det stort set intet.

Jeg har fx 1 shop der sælger elløbehjul. Her har jeg stort set intet gjort men ligger godt på google.

En anden shop der sælger kontorstole - her har jeg haft et seo bureau til at optimere på 1 søgeord, og det kræver en del "vedligeholdelse"

Så min kommentar omkring 1000kr pr søgeord går mere på hele konceptet omkring seo.

Mvh

Morten

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 14:48

Så min kommentar omkring 1000kr pr søgeord går mere på hele konceptet omkring seo.

Jeps - det gør min kommentar også.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)