Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prestashop eller magento

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Patrick Olsen:

Hej Olina,

Programmeringsmæssigt, er Prestashop klart lettere at komme i gang med, da Magento har en meget unik og kompleks struktur.

Tilgengæld er fleksibiliteten kæmpe i Magento, når du først har fundet hoved og hale i systemet.

Men hvis du ikke selv skal lave programmeringen, vil jeg kun anbefale dig til at få en dygtig leverandør. Om du så vælger Prestashop eller Magento, så kommer det i sidste ende an på udformningen af din shop.

Mange tak.

Er blevet frarådet wordpress uden nogen videre grund ? Hvordor dette og minder wordpress og prestashop ikke meget om hinanden ?

Til at starte med skal vi bare bruge en shop som er nem at ligge ting op på og nem at styrer uden det store kodearbejde hvis og når vi kommer dertil hvor andet kræves så skal vi alligevel have fat en proff og må tage den derfra til den tid.

Det hele er til en ven som jeg prøver at hjælpe så vil ikke sætte ham i store udgifter.

Selvom det er bedst og billigere på den lange bane er det ikke det han har brug for lige nu.

Havde som tidligere nævnt forestillet mig en wordpress men bliver det så højst sansynligt ikke alligevel :)
Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Olina,

Wordpress og Prestashop minder på ingen måde om hinanden.

Jeg synes at du bør kigge en smule på dette ekspertblog indlæg jeg har skrevet, for at finde frem til hvilken platform der er bedst til denne case: http://www.amino.dk/blogs/gaesteeksperten/archive/2013/01/16/webshop-bibelen-hvilken-platform-skal-jeg-v-230-lge.aspx

I kan både sætte Magento og Prestashop op selv, hvis I følger nogle guides, men sørg for guds skyld for at teste alt igennem inden lanceringen så. Også SEO-delen!

Lige meget hvad, kan en shop hurtigt blive sat op af en der lever af det, og så skader det heller ikke at få rådgivning og professionelle øjne på shoppen inden lancering. Så hvis I kan undværer de få tusinde der er tale om, så vil jeg klart anbefale dette. Især når I kan undgå fejl, og opnå rådgivning der kan give jer en meromsætning fra dag ét.

En løsning for jer, hvis I vil helt udenom eventuel programmering i fremtiden, kunne være en hosted shop løsning. Kig på det ovenstående link, og del dine tanker :-)

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)