Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prestashop eller magento

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvilken løsning er nemmest at bygge for en nybegynder ?

Go aften på kontorene rundt omkring
Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 20:02

Olina:
Hvilken løsning er nemmest at bygge for en nybegynder ?

Go aften på kontorene rundt omkring

Hej Olina

Det er mit indtryk at Presta er nemmest at komme igang med.
Magento er sjovest når man er igang

Men det er naturligvis en smagssag :-)

Under alle omstændigheder vil jeg ønske dig god vind med shoppen!

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Tilmeldt 7. Nov 11
Skrevet kl. 20:12
Skal hjælpe en ven med at få en shop op at stå ville lave den i wordpress men er jeg blevet frarådet, hvor i ligger problemet og ville vi ikke kunne lave magento uden hjælp udefra. ?
Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 20:26

Hej Olina,

Med lidt teknisk snilde, så bør du sagtens kunne sætte en Magento op... :) Men det vil kun være standard-shopen du vil kunne sætte op, hvis du ikke har pænt godt forstand på det... :)

- Det samme gælder presta egentlig... Det grundlæggende er nemt nok... :) Men den efterfølgende fin-tuning tager tid, og kan trække alle tænder ud...!

Af de to, foreslår jeg presta :) det er det nemmeste at arbejde med synes jeg...

Held og lykke med det under alle omstændigheder :)

Vh. Mehmet Aslan

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 20:37

Opencart fungere ganske fint. - Men den kommentar er selvfølgelig uden for emnet! :-)

Tilmeldt 7. Nov 11
Skrevet kl. 20:43

Mehmet Aslan:

Hej Olina,

Med lidt teknisk snilde, så bør du sagtens kunne sætte en Magento op... :) Men det vil kun være standard-shopen du vil kunne sætte op, hvis du ikke har pænt godt forstand på det... :)

- Det samme gælder presta egentlig... Det grundlæggende er nemt nok... :) Men den efterfølgende fin-tuning tager tid, og kan trække alle tænder ud...!

Af de to, foreslår jeg presta :) det er det nemmeste at arbejde med synes jeg...

Held og lykke med det under alle omstændigheder :)

Vh. Mehmet Aslan

Hej mehmet

Det vil sige jeg godt ville kunne lave presta på et free template eller lign uden de store problemer ?

Hvor er det de tænder skal trækkes ud ?? :)

Tilmeldt 7. Nov 11
Skrevet kl. 20:43
Carsten Kvist:

Opencart fungere ganske fint. - Men den kommentar er selvfølgelig uden for emnet! :-)

Tak, søger lidt på det !
Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 333
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 20:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg frontendudvikler selv i Magento.. og ja de første 3 måneder var hårde, men alle svar er at finde på Google:) Du skal bare spørge google rigtigt!

Nu det 5 år siden jeg lavede min første shop, og jeg elsker stadig Magento.

Har aldrig siddet med frontendudvikling af en Prestashop. Jeg har til gengæld siddet i admin, og det så godt nok herrens ud!

VH

Tilmeldt 7. Nov 11
Skrevet kl. 20:52
onlineBRAND:

Jeg frontendudvikler selv i Magento.. og ja de første 3 måneder var hårde, men alle svar er at finde på Google:) Du skal bare spørge google rigtigt!

Nu det 5 år siden jeg lavede min første shop, og jeg elsker stadig Magento.

Har aldrig siddet med frontendudvikling af en Prestashop. Jeg har til gengæld siddet i admin, og det så godt nok herrens ud!

VH

Tak for svar.

Men tænker lidt hvis vi går i krig med magento så sidder vi med 1000 ting

Det letteste er ikke altid det nemmeste.

Men er der gratis templates til magento man skal smide på i starten og hvor kommer jeg bedst i gang med magento download mv. ?
Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 20:58

onlineBRAND:

Mener det var Prestashop jeg installerede for over et års tid siden, og der blev jeg hurtigt skræmt væk. Jeg har dog også installeret det for nyligt, parallelt med Magento.

Må sige at hvis det var Prestashop jeg havde gang i dengang, så har admin-delen virkeligt fået et løft. Det virker i hvert fald meget mere visuelt lækkert og overskuelig nu. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)