Nej, og alle iværksættere stemmer LA og alle med tørklæde er islamister Og moralister holder jeg fortsat på, at der er mange af herinde. Der er så mange, der kan få ondt et vist sted, hvis folk træder ved siden af eller stikker ud... som trådstarter nu har gjort. Og det virker også som om, at han har trukket tilbage for at holde sig på måtten og ikke miste potentielle kunder. Og det er fint. Det er så blot ærgerligt, at vi aldrig får den gode idé at se, fordi den blev stoppet her og "ophavsmanden" (og ja i citationstegn, for ideen er beskrevet som allerede udført andre steder) ikke rykker på det. Og lad os være enige om, at det er mig, der bruger ordet "moralister" - ikke trådstarter. Og det er meget muligt, at jeg også mister potentielle kunder, men so be it. Alle kunder med større projekter - og jeg mener ALLE - kommer med en NDA, som underskrives som den største selvfølge. |
Fashion-Seller:Moralister? Mig bekendt skriver hovedparten, at det er hans egen moral og etik, som afgøre, om han går videre eller ej, men at de synes der er en større problemstilling i forhold til den fortrolighed, som der burde være mellem kunde og leverandør!
Jeg har over 100 forretningsplaner mm liggende fra personer herinde fra og fra andre steder, som enten gerne ville have feedback, eller som ville købe sig til noget rådgivning. Nogle af dem er så detaljeret, at jeg kan se, hvem der skal lave projektet, farver, ja helt ned i sidste øre indenfor markedsføringen. Men kunne jeg finde på at kopiere eller tage nogle af disse ideer? NEJ! Selvom jeg ingen kontrakt har underskrevet, så har personerne bag ideerne og projekterne vist en tillid, og den bryder man i det sekund, man begynder at stjæle deres ting... Men fair nok du ser anderledes på det, så skal du bare huske på, at problemstillingen gælder begge veje, også hvis det går ud over dig. Men så er mit gæt blot, at så vil du ende med at have samme til det, som vi andre har nu... Men det er en anden snakOg så er det iøvrigt sjovt, at alle os moralister er dem, som kunne være kunde ved trådstarter, mens dem som kalder os moralister, er folk indenfor service erhverv... Så trådstarters tankegang er åbenbart ikke enestående, når det gælder personer indenfor disse fag...
Tager jeg forresten fejl af, at det du (og andre) er mest fortørnede over er i forhold til mit hverv som freealancer?