Boysen Der er desværre ikke over 4 m. til loftet, så det er ikke i orden og skrive på denne måde ?
|
Som andre også siger er du altså ude på et skråplan...
Hvor meget eller hvor lidt kan man ikke rigtig bedømme uden at vide lidt mere om ideen, (hvis det er en webshop med børnetøj, findes der så mange at man ikke rigtig kan sige det er hans, hvis det er noget meget specielt som han har opdaget/udviklet el.lign så er det fesent)
Jeg ville foreslå at du:
enten tog udgangspunkt i den ide, men lavede dit eget / udviklede konceptet / brugte den i en anden branche el.lign, det kan ikke være den eneste gode ide i verden, og hvis du er på bar bund kan du bare skrive vi har masser vi ikke har tid til at eksekvere :-)
Eller for lavet en eller anden aftale med ham, hvor han eks får en del af overskuddet de første par år, mod at hjælpe lidt til, eller sådan noget I vil jo trods alt nogenlunde det samme, og bare fordi han har spottet et eller andet, så er det altså først i udførslen at fårene bliver skildt fra bukkene, jeg synes stadug det er fesent at tage andres ideer, men så må han altså også rykke lidt på det.
Nå bare mine 5 cent, vi har været i lign situationer, og vi plejer bare at holde os væk, men vi kan også få gode ideer selv.
Bliv gratis medlem