Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner til hjemmeside søges

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at starte en hjemmeside, men har ikke tiden til at få det hele op at køre.

Jeg skal bruge en partner. I første omgang til redigering og pleje af hjemmesiden (wordpress) og senere må vi se hvad det hele udvikler sig til.

Potentialet for siden er enormt og kan blive MEGET profitabelt, MEN det kræver som bekendt en stor indsats. Jeg skal nok skaffe kunderne, men har brug for en til det tekniske. Der vil være en meget lille indtægt i et godt stykke tid, men så skulle det gerne komme.

Har du tid og lyst til at satse din tid på min idé, så er du velkommen til at kontakte mig.

KUN SERIØSE HENVENDELSER

Fra Viborg
Tilmeldt 3. Sep 08
Skrevet kl. 16:45

Det er IKKE seriøst, bare at bede om yderligere info. Fortæl om dig selv og så vender jeg tilbage til dem jeg finder interessante.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Jul 12
Indlæg ialt: 79
Fra  Erhvervs- og HjemmeTjenesten Skrevet kl. 16:49

Hvad er 'pleje'. Webredaktør eller både udvikler og redaktør? 

Erhvervs- og HjemmeTjenesten

www.hjemmetjenesten.dk

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 17:01
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 17:02
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

der er indlæg som disse hver eneste dag - jeg får det dårligt når jeg ser dem, ingen vil arbejde gratis med jeres fantastiske ideer som i ikke selv kan finansiere, hvis ideen var så god tror jeg godt i selv kunne skaffe pengene men det orker i ikke

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra Viborg
Tilmeldt 3. Sep 08
Skrevet kl. 17:11

Håber du fik lidt luft der dbot....

Dejligt med et ubrugeligt bidrag til debatten...

Jeg skal ikke bruge finansiering, men det synes jeg nu heller ikke at jeg skriver...

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 17:29

dbot har da ret i noget af kritikken..

Men det er ikke fair at sige at det ikke er en seriøs henvendelse når man spørger om flere oplysninger. Selvfølgelig vil man gerne vide noget mere om det, inden man skriver en stil om sig selv.

Men held og lykke med det, det er super godt at der er nogen der går ud og prøver at oprette noget :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 18:42

Platon Invest ApS:
Jeg skal ikke bruge finansiering, men det synes jeg nu heller ikke at jeg skriver...

du skal bruge en der vil arbejde gratis for dig da du ikke har penge til at betale medmindre det bliver en succes! eller er dit projekt helt anderledes og fantastisk end alle de andre der står i kø for at poste samme type indlæg med en god ide de ikke selv kan udføre, men ideen er guld værd!

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 18:44
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

jeg vil godt melde mig som partner, jeg skal have 25.000 brutto pr. md. - hvad skal du selv have?

ps hvordan får vi løn?

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Dit indlæg er efter min mening useriøst, kom dog med en beskrivelse omkring hvad projektet i lange træk handler om, kort om konceptet og mere specifikt hvad din kommende partners opgaver er, samt hvad dine er. 

Det er da lidt som at skrive: "Jeg har brug for en investor, hvem melder sig på banen? Det er IKKE seriøst, bare at bede om yderligere info. Fortæl om dig selv og så vender jeg tilbage til dem jeg finder interessante".

Hvis du selv er seriøs omkring det at finde en samarbejdspartner, så er der brug for lidt mere end det du har skrevet i dit indlæg.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)