Tak for henvendelsen fra de trods alt positive iværksættere, som jeg også ventede var her på Amino. Til jer der endnu ikke har skrevet, håber jeg på forståelse for, at jeg naturligvis ikke kan løfte sløret for hele idéen her på en åben debat. I skal nok få meget mere at vide, når jeg er sikker på hvem I er. Vi bliver partnere på lige fod og overskudet deles naturligvis. Du bliver dermed selvstændig og ikke bare lønslave. Det er en partner jeg søger, da jeg ikke forventer en ansat vil gå de ekstra meter efter at få firmaet derhen hvor det er sjovt. Jeg har idéen og en ny hjemmeside, men mangler en med teknisk indsigt til det fremadrettede. Dvs. udskifte indlæg og annoncer m.v. på hjemmesiden. Skriv venligst en privat besked, da debatten her i tråden er kørt lidt af sporet og ikke gavner nogen. På forhånd tak. |
Syntes da på ingen måde at debatten er kørt af sporet. Der er massevis af indlæg som dit, med "verdens bedste idé", men man skal bare lige arbejde lidt gratis, til pengene kommer. Spørgsmål direkte rettet mod dig:
- Vil du selv tage et sådant job, som du ligger op til?
- Hvor mange timer ugentligt forventer du at du selv skal arbejde på projektet, og hvor meget forventer du at modparten skal arbejde
- Hvad er de HELT konkrete opgaver. Hvad mener du med at udskifte indlæg og annoncer?
Der er ALT for lidt kød på dit indlæg. Jeg har naturligvis forståelse for din forretningshemlighed, men come-on, der skal altså mere kød på bordet, før jeg ville smide en PM afsted til dig.