Nu nævnte i at billeder i toppen næsten var for store så det var svært at se at der faktisk var indhold nedenunder. Jeg har prøvet at lave det lidt anderledes så det nu ikke fylder så meget. Men er det bedre end tidligere www.NemmeHjemmesider.dk
Jeg foretrækker også det oprindelige, og er iøvrigt ikke enig i kritikken af de (for) store billeder. Jeg mener at beslutningen om, at oprette en hjemmeside træffes i det øjeblik man bliver blæst væk af den flotte side, og derefter skal man såmænd nok finde den nødvendige information.
Du skal sælge dit produkt med visuelle virkemidler (som du tydeligvis mestrer), og ikke med en masse tekst. For meget information, på for kort tid, kan godt virke afskrækkende på en potentiel kunde. Det er meget vigtigere, at din side signalerer at man kan få en flot hjemmeside, og at man bliver guidet trygt og godt igennem processen og dét signalerer din side
Så sidder man lige og google lidt rundt og finder frem til denne efterhånden gamle tråd. Helt sjovt at se hvad der lige er sket på de næsten 2 år.
Det var en stor hjælp dengang med feedback'en og kan da sige at vi på de to er er gået fra 0 brugerer af vores hjemmeside løsning til mere end 2300 så lidt er der da sket :)
I starten kan jeg huske hvordan vi hver dag tjekkede om vi var heldige at en ny bruger var kommet til og hver gang fejrede vi det næsten :)
Det var bare mit lille pip her fra og endnu engang tak for hjælpen til alle Jer der brugte lidt af Jeres tid for snart 2 år siden :)