Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er dit første indtryk af denne side

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)
Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 269
Fra  NemmeHjemmesider.dk Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Nu nævnte i at billeder i toppen næsten var for store så det var svært at se at der faktisk var indhold nedenunder. Jeg har prøvet at lave det lidt anderledes så det nu ikke fylder så meget. Men er det bedre end tidligere www.NemmeHjemmesider.dk

Lav din egen hjemmeside eller webshop med NemmeHjemmesider.dk

Fra Godthåb, ved Aalborg
Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 163
Fra  NJKI ApS Skrevet kl. 14:16

Igen flot lavet, synes jeg.

Personligt blev jeg dog mere "Blæst væk" (altså på den fede måde) af det oprindelige design :)

Tilmeldt 1. Sep 11
Fra  NemmeHjemmesider.dk Skrevet kl. 14:19

Hej Morten

Ok, ja det var selvfølgelig også mere markant end det nuværende. Jeg kan heller ikke selv finde ud af hvad jeg synes bedst om.

Mvh

Thomas

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 19:33

Jeg foretrækker også det oprindelige, og er iøvrigt ikke enig i kritikken af de (for) store billeder. Jeg mener at beslutningen om, at oprette en hjemmeside træffes i det øjeblik man bliver blæst væk af den flotte side, og derefter skal man såmænd nok finde den nødvendige information.

Du skal sælge dit produkt med visuelle virkemidler (som du tydeligvis mestrer), og ikke med en masse tekst. For meget information, på for kort tid, kan godt virke afskrækkende på en potentiel kunde. Det er meget vigtigere, at din side signalerer at man kan få en flot hjemmeside, og at man bliver guidet trygt og godt igennem processen og dét signalerer din side Yes

Tilmeldt 1. Sep 11
Fra  NemmeHjemmesider.dk Skrevet kl. 09:52

Hej Tim

Det kan godt være vi går tilbage igen, nu prøver vi lige i en periode og se om vi kan se en forskel og så prøver vi med den gamle igen.

Mvh

Thomas

Tilmeldt 1. Sep 11
Fra  NemmeHjemmesider.dk Skrevet kl. 12:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så sidder man lige og google lidt rundt og finder frem til denne efterhånden gamle tråd. Helt sjovt at se hvad der lige er sket på de næsten 2 år.

Det var en stor hjælp dengang med feedback'en og kan da sige at vi på de to er er gået fra 0 brugerer af vores hjemmeside løsning til mere end 2300 så lidt er der da sket :)

I starten kan jeg huske hvordan vi hver dag tjekkede om vi var heldige at en ny bruger var kommet til og hver gang fejrede vi det næsten :)

Det var bare mit lille pip her fra og endnu engang tak for hjælpen til alle Jer der brugte lidt af Jeres tid for snart 2 år siden :) 

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)