Jeg har lige lagt sidst hånd på siden www.NemmeHjemmesider.dk hvor du kan oprette din egen hjemmeside på få minutter. Servicen er tænkt til små firmaer og private som vil have en flot hjemmeside der er let at redigere. Man behøver ingen viden om programmering og design for at kunne lave en flot hjemmeside.
Flot, elegant og simpel, dog med mange små detaljer, der optimerer helhedsindtrykket. Godt arbejde og godt initiativ! Det eneste, jeg kan sætte en finger på, er logoet, som jeg synes er for kedeligt og uoriginalt, hvilket er ærgerligt, da resten af siden virker professionel. Overvej eventuelt at lave to - tre templates mere, man kan vælge, da det i min optik giver for få muligheder, kun at kunne ændre i farve og billeder. Ellers godt projekt!
Jeg har ikke været inde og oprette en side, men vejen dertil fungerede helt perfekt. Ikke for mange forhindringer og ved tilmelding kræver du ikke flere oplysninger end man kan overskue.
Evt. gør opmærksom på muligheden for selv at kunne indsætte baggrundsbilleder efterfølgende(hvis det er muligt), så man ikke er "stucked" med dine muligheder.
Som det er lige nu skal man vælge bland de baggrundsbilleder jeg har udvalgt, men det kommer senere at man selv kan uploade et man vil bruge. Jeg har allerede nu flere på vej som er mere neutrale og som derfor kan bruges til mange former for sider.
Siden bliver hostet af NemmeHjemmesider.dk så det er med i prisen. Var det det du tænkte på?