Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO-spørgsmål

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Skælskør
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt tænke mig svar på et SEO-spørgsmål. Jeg skal skrive tekster om nogle produkter, hvor keyword-udtrykket består af fire ord - altså fordi produktnavnet er i fire ord. Men hvordan udregner jeg så keyword-frekvens, skal jeg regne de fire ord som et eller begrænse det antal gang, jeg anvender udtrykket??

Tak:)

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Marianne

Man plejer at sige at en god SEO tekst ligger på mellem 1-3% I søgeords density.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 21:11

SFD:

Hej Marianne

Man plejer at sige at en god SEO tekst ligger på mellem 1-3% I søgeords density.

-Men man holder sig til 1 søgeord pr. artikel, da google bliver forvirret, hvis man har 20 artikler, hvor det samme søgeord er i 100% eller delvist fokus (Man linker sine "andre" artikler med samme søgeord, til sin "hovedartikel", med det pågældende søgeord, for at google ikke skal blive forvirret :)

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Simon Hansen:
-Men man holder sig til 1 søgeord pr. artikel, da google bliver forvirret, hvis man har 20 artikler, hvor det samme søgeord er i 100% eller delvist fokus (Man linker sine "andre" artikler med samme søgeord, til sin "hovedartikel", med det pågældende søgeord, for at google ikke skal blive forvirret :)

Hvad har det med min kommentar at gøre? :)

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Skrevet kl. 21:59

SFD:

Simon Hansen:

Hvad har det med min kommentar at gøre? :)

Ikke noget direkte, men du skriver, at man skal have en keyword density på 1-3%. Jeg tænker at dette kunne misforstås i takt med, at han spurgte om han skulle bruge flere søgeord i samme artikel :)

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:04

Simon Hansen:
Ikke noget direkte, men du skriver, at man skal have en keyword density på 1-3%. Jeg tænker at dette kunne misforstås i takt med, at han spurgte om han skulle bruge flere søgeord i samme artikel :)

Nej, han siger at han har et produkt hvis navn består af 4 ord :-)

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 22:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

mariannes:
Jeg skal skrive tekster om nogle produkter, hvor keyword-udtrykket består af fire ord - altså fordi produktnavnet er i fire ord. Men hvordan udregner jeg så keyword-frekvens, skal jeg regne de fire ord som et eller begrænse det antal gang, jeg anvender udtrykket??

At arbejde med søgeordstæthed er meget farligt, hvis du spørger mig. Dit fokus kommer nemlig meget hurtigt til at være på, hvor mange gange dit søgeord går igen i din tekst, frem for på at skrive en tekst der er god og brugbar. Var jeg dig, ville jeg derfor droppe tanken om søgeordstæthed, og i stedet begynde at have det gode indhold i fokus – det kommer du længst med på sigt.

- Emil

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 22:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Emil Blücher:
At arbejde med søgeordstæthed er meget farligt, hvis du spørger mig. Dit fokus kommer nemlig meget hurtigt til at være på, hvor mange gange dit søgeord går igen i din tekst, frem for på at skrive en tekst der er god og brugbar. Var jeg dig, ville jeg derfor droppe tanken om søgeordstæthed, og i stedet begynde at have det gode indhold i fokus – det kommer du længst med på sigt.

Yes Wink

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Skrevet kl. 22:23

SFD:

Simon Hansen:

Nej, han siger at han har et produkt hvis navn består af 4 ord :-)

Årh, den misforstod jeg lige for et minut... Så havde du ret, beklager :)

Fra Skælskør
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 09:54

Hej

Tak for jeres svar, jeg er godt klar over, at man skal begrænse sig til et keyword, men lod mig forvirre af, at mit nøgleordsudtryk består af fire dele - men løsningen må jo så være at lade være med at komme op på 6 procent, men holde det lidt nede :) Men der er vist meget delte meninger om density, synes, man plejer at høre 2 til 5 %.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)