Ib, Det er ikke korrekt du søgte på northregion og ikke northregion.dk /Lars |
Ja eller sådan her: Syntes bare det ser godt ud med site-links i søgeresultatet.
Ib, Det er ikke korrekt du søgte på northregion og ikke northregion.dk /Lars |
Ja eller sådan her: Syntes bare det ser godt ud med site-links i søgeresultatet. |
Tak for det Johnny. Man kan da altid få noget positivt kritik |
O.k. Så siger den dette: http://www.google.dk/webhp#q=northregion.dk&pws=0&hl=da&gl=DK&fp=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&cad=b
|
Frank, |
Sparetips på Sparefeber.dk
|
Gita. Tror godt man kan konkludere at janteloven trives godt i Danmark, det er meget anderledes i USA f.eks. Men jeg lærer også noget nyt herinde næsten dagligt af alle de flinke Aminoer, positiv kritik kan være konstruktivt .
|
Jeg har også sitelinks. |
Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER Ring for tilbud tlf: 40431253
Hvad er det for en side du har site links ?, Kan du sende et link Det har ikke noget at gøre med opbygningen i HTML strukturen at gøre for visning af sitelinks (så vidt jeg har læst) Google bruger Sitemap.xml i GWT sammen med en algoritme der trådt i kraft i August 2010 XML sitemap kan altså ikke gøre det alene. Mvh Frank |
Super fedt.. Jeg kæmper selv med sexlegetøj som jeg håber at få nummer 1 indenfor det næste halve år :-) |
Ejer af Winkwink & Magentoxperten.