Vi er racistiske hvis vi prøver at stoppe de 4 udlændinge. |
Læs evt. http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-63381925:tyrkere-beskylder-lego-for-racisme.html?rss
Så kan du/i se hvor nemt man kan gøres til racist.
Vi er racistiske hvis vi prøver at stoppe de 4 udlændinge. |
Læs evt. http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-63381925:tyrkere-beskylder-lego-for-racisme.html?rss Så kan du/i se hvor nemt man kan gøres til racist. |
Jo, folk hjælper da hinanden hele tiden. Som enlig mor med barnevogn har jeg vist aldrig oplevet, at jeg ikke kunne få hjælp til at få vognen ud eller ind af bussen. Og herinde (og på andre fora) får jeg og andre også næsten altid hjælp. Folk elsker at hjælpe, er min oplevelse. Men hvorfor sker det så ikke, når en dreng bliver overfaldet i en bus? Jeg har arbejdet som lærervikar, og siden dengang har jeg ikke været bange for at gå hen til en flok unge drenge og spørge hvorfor de opfører sig som de gør. Jeg har prøvet det før, og ved hvad jeg skal gøre og ikke gøre. Men har man ikke erfaringer med det, kan det sikkert virke skræmmende, ligesom jeg er skræmt fra at gribe ind, når jeg ser sindsyge og/eller narkopåvirkede gå amok. Min kusine blev sidste år kåret som helt, fordi hun slog en knivvæbnet røver ned med fire liter mælk, da han var oppe at slås med kioskejeren, han havde røvet. Hun handlede uden at tænke over det. Andre tænker måske før de handler, og så tager frygten over. Sådan er vi måske bare forskellige. |
|
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Tror ikke du forstod min pun :) |
Ja, der er mange der er modige i bagspejlet og på afstand, men det er de færreste der har modet til at konfrontere 4 voldlige unge. Særlig ikke i en bus, hvor de ikke har mulighed for at flygte/komme væk. Taget i betragtning at 7% af alle unge af anden etnisk herkomst end dansk mellem 15 og 19 år, har en dom for kriminalitet, mener jeg det er på tide at stramme op. Hvis de ikke kan opføre sig ordenligt, er de i mine øjne ikke integrerbare i et europæisk land, og bør i højere grad udvises/sendes "hjem". Hvilket helt sikkert vil komme resten af de etniske danskere til gode, både nu og på lang sigt. |
Hørt. |
Jeg er tildels enig - Dog mener jeg ikke, at det handler om race/farve/køn/religion eller noget som helst andet end at vold bare ikke skal accepteres! :/ Så det er generelt at, der skal strammes op for vi har også rigtig mange kriminelle unge danske drenge! |
- They say life is a Battlefield? I say; Bring it on!
Nej men faktum er at indvandrere er mere kriminelle end danskere. Og taget i begragtning at vi byder dem velkommen i vores land, giver dem bistandshjælp for at sidde derhjemme og krydre røv, og holder hånden over dem fordi vi ikke må være "racistiske", så bør den danske udlændingepolitik strammes op. |
Enig og så skal vi lige lægge til det, at det desværre ikke er unormalt, at banderne render med kniv i København - ja sågar pistol. Der har i de sidste måneder været en optrapning i episoder, hvor et skydevåben er blevet affyret. |