Hej alle sammen. Først og fremmest vil jeg sige at jeg er helt ny på denne front med at starte firma og er helt ny her på Amino. Jeg har startet et firma op som sælger reservedele og reparationer af alle slags Appleprodukter. firmaet har kørt siden den 2-1-13 og er så småt begyndt at få mine første kunder ind hvilket jo er skønt. Jeg ville meget gerne suge til mig af jeres professionele hjælp og feedback. Så hvis i vil hoppe et smut forbi www.appletouch.dk og så smide mig lidt feedback ville jeg blive meget glad. mvh Danni Cramer appletouch.dk |
Jeg synes det er hul i hovet at have en form/side til hver model. Lav en form med produktvalg.
Lav i stedet nogle sider med reservedele med billede og beskrivelse. Det vil både besøgende og google sætte pris på.
Hvorfor står der chineland.com i din sidefod?
Når du skriver appletouch.dk ApS, ville det være en god idé at oprette det som binavn.
Salgsbetingelser - Den her går ikke: Er der skade på udstyr du modtager retur som er følger af transport, skal du selv håndtere dette med www.post.dk Vi fratager os ansvaret for din emballering af dit udstyr.
Det er dig der bærer ansvaret for forsendelsen retur til kunden. Pak dine forsendelser ordenligt og fakturer kunden for emballage.
Opret en betalingsløsning på hjemmesiden, nu hvor du kræver betaling forud.