Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Første firma

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Rødovre
Tilmeldt 24. Jan 13
Indlæg ialt: 3
Fra  Appletouch.dk ApS Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Først og fremmest vil jeg sige at jeg er helt ny på denne front med at starte firma og er helt ny her på Amino.

Jeg har startet et firma op som sælger reservedele og reparationer af alle slags Appleprodukter.

firmaet har kørt siden den 2-1-13 og er så småt begyndt at få mine første kunder ind hvilket jo er skønt.

Jeg ville meget gerne suge til mig af jeres professionele hjælp og feedback.

Så hvis i vil hoppe et smut forbi www.appletouch.dk og så smide mig lidt feedback

ville jeg blive meget glad.

mvh Danni Cramer

appletouch.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes det er hul i hovet at have en form/side til hver model. Lav en form med produktvalg.

Lav i stedet nogle sider med reservedele med billede og beskrivelse. Det vil både besøgende og google sætte pris på.

Hvorfor står der chineland.com i din sidefod?

Når du skriver appletouch.dk ApS, ville det være en god idé at oprette det som binavn.

Salgsbetingelser - Den her går ikke: Er der skade på udstyr du modtager retur som er følger af transport, skal du selv håndtere dette med www.post.dk Vi fratager os ansvaret for din emballering af dit udstyr.

Det er dig der bærer ansvaret for forsendelsen retur til kunden. Pak dine forsendelser ordenligt og fakturer kunden for emballage.

Opret en betalingsløsning på hjemmesiden, nu hvor du kræver betaling forud.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 22:52

Hej.

Din Menu bar går ind over dit Logo ?. Og hvorfor står der CHINELAND.COM i bunden ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 80
Fra  Green Trade Denmark Skrevet kl. 22:57

Hej Danni

Umiddelbart syntes jeg siden ser fin ud.

Jeg syntes til gengæld der mangler noget info om hvem i er, og om i kan finde ud af at reparere disse produkter. 

Personligt ville jeg ikke smide min Mac pro i en kasse og sende til jer uden denne info.

Få jeres kunder til at lave nogle anmeldelser på Trustpilot, det har efterhånden større og større betydning.

God vind:)

Med venlig hilsen Carsten

Socks & Me

Fra Rødovre
Tilmeldt 24. Jan 13
Fra  Appletouch.dk ApS Skrevet kl. 23:01

Det er en fejl der står chineland.com nede i bunden og det har min designer fået besked om og det bliver fjernet! og det samme med den mindre fejl i logoet hvilket også bliver ændret.

Tilmeldt 12. Jan 06
Fra  Green Trade Denmark Skrevet kl. 23:02

Hvad betyder dette?

"Vi tilbyder også at være grosist for din reparations virksomhed

Ring og hør nærmere"

Socks & Me

Fra Rødovre
Tilmeldt 24. Jan 13
Fra  Appletouch.dk ApS Skrevet kl. 23:04

Hej Carsten.

Jeg tager det med info og hvad vi har af erfaring inden for dette til mig

og vil få det ændret i næste uge. og ja trustpilot bliver mere og mere vigtigt vil jeg give dig helt ret i

mange tak for din feedback

Tilmeldt 12. Jan 06
Fra  Green Trade Denmark Skrevet kl. 23:08

Siden skal udstråle troværdighed. Som du sikkert ved er det ganske få sekunder det tager en mulig kunde at vurderer om det er dig der skal lave reparationen.

Socks & Me

Fra Hvidovre
Tilmeldt 28. Dec 11
Indlæg ialt: 18
Fra  www.spotmi.dk Skrevet kl. 23:18

Hej Danni, 

Tillykke med din opstart! 

Ligesom Karsten Hansen påpeger, synes jeg også, at det meget mærkeligt, at der skal være en "kontaktformular"/reparationsform til hvert enkelt produkt. Lav en dropdown, hvor produktet skal specificeres, på en simpel kontaktformular?

Ellers:

- Angiv om priserne er inkl. eller ekskl. moms.

- Få korrekturlæst jeres tekster på siden. I har mange sproglige og grammatiske fejl, hvilket desværre fremstår uprofessionelt. Kontakt mig gerne, hvis I ønsker hjælp til at rette de værste fejl.

- Noget mere om dig/jer. Brugeren har større tillid til jer og jeres faglighed, hvis disse informationer er tilgængelige. Beskriv jeres faglige kompetencer, som en anden bruger også foreslår.

- Hvis I fjerner alle de "kontaktformularer", og begrænser dem til én funktion på siden, kan I få mere plads til at reklamere med jeres priser på forsiden. Jeg ved ikke, hvor konkurrencedygtige I er, da jeg ikke har kendskab til jeres branche/felt, men jeg synes absolut, at det er smart at smide priserne på forsiden. 

Pøj, pøj med det!

Dbh Kathrine 

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 16:33
Hej Danni
Tillykke med din opstart.
Jeg kan anbefale dig at tilmelde dig www.startopmagasinet.dk så du får den bedste start.
Her kan du læse om andre start ops og om hvordan andre iværksættere har startet op. Vi kan jo ligeså godt lære af hinanden. Du finder selvfølgelig også en masse gode råd.

Pøj pøj med din virksomhed.

De bedste hilsner
Ronni
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)