Mit STORE problem er nok, at jeg har MEGET svært ved at lyve over for mine kunder. - Der er andre eksempler i branchen.... OGSÅ fra de helt store!
Det er sgu dejligt, at der er en der kan indrømmet det
Jeg fik for et 1/2 år siden monteret alarm, hvor forsikringsselvkabet skulle have det i level 20
Det var der mange der kunne på deres shop, men ikke når det kom til stykket.
Ærlighed på shoppen kommer du langt med, du har fat i det rigtige og hold fast i det. det virker i længten
Tja, måske. Det synes jeg jo også selv. Mit problem er bare, at på GSM alarmer, der skriver mange af mine konkurrenter 'ingen abonnement' - hvor jeg jo føler jeg er nød til at skrive det som det er, 'ingen abonnement til alarmcentral' - For der er jo abonnement - til simkortet. Måske kun 120 kr. om året, men det er der!
En af de fantastiske, fra en af de HELT store i DK.... Bevægelsessensor, kæledyrsimun op til 15 kg. (Har du kat skal du kontakte os) - Det er jo til at grine af. Den er jo ikke imun for kæledyr op til 15 kg. Den er imun for genstande op til 15 kg, der holder sig på gulvet! Lige så snart Fido rejser sig på bagbenene starter alarmen med garanti. - Det kan jeg jo heller ikke lade være med at fortælle mine kunder. - Hvem mon får handlen?
Er det virkelig sådan, at man bare skal være ligeglad med sandheden?