Et enkelt spørgsmål: Ser man bort fra de fysiske ting du sælger, hvad får jeg så ved at købe dit produkt?
Mellem os sagt... God start på et åbent forum, ikke? :-)
Det du køber er ikke så meget en kasse, men det at tyven vælger at gå over til naboen. - Og det er der faktisk belæg for at påstå at han gør. - Dernæst (en erfaring fra min egen nære omkreds) sikre du dig, at du ved hvis der har været indbrud, så det ikke er børnene der kommer hjem og bliver forskrækkede over det. - Det er faktisk de to vigtigste egenskaber ved en alarm. - Synes jeg.
Hvorfor sælger du så ikke det? :o) Jeg tror dine kunder vil betale guld for, at tyven går hjem igen, eller at børnene slipper for forskrækkelsen.
Det du køber er ikke så meget en kasse, men det at tyven vælger at gå over til naboen. - Og det er der faktisk belæg for at påstå at han gør. - Dernæst (en erfaring fra min egen nære omkreds) sikre du dig, at du ved hvis der har været indbrud, så det ikke er børnene der kommer hjem og bliver forskrækkede over det
Der har du din første tekst, der bør være på din side, nu begynder du at sælge på teksten
Jeg ved ikke om det praktisk betyder noget at der er sammenfald mellem din side og malermalings - det er der dybest set nok ikke når det er på kodeniveau - så ville alle cms jo være på røven....
Fik bare lige den tanke -?
Som alle de andre er inde på, skal din nuværende bare have en tekst- og designmakeover - såfremt checkoutflowet ellers fungerer tilfredsstillende... og de vilde ulve er jo faldet over dig med tilbud, så det vil jeg undlade - jeg ender alligevel ikke med at være den billigste.
Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk - https://icode.dk