Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

skal en mindreårige have et cvr

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er jo under 18 ændre det sig hvis man har en omsætning på 50.000

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47140
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal jo være registreret som virksomhed for at omsætte for over 50.000 kr på 12 måneder i rad - så det kræver at du går til statsamtet og beder om dispensation - og husker jeg du var 12, tror jeg det bliver svært at få. Dine forældre skal i alle fald skrive under på, at de tager ansvaret for dine handlinger når I udfylder dispensationsansøgning.

Mon du kommer over 50.000 kr i omsætning - du skal i alle fald undgå det når du ikke er registreret ellers kan det blive DYRT - så don´t.

Sålænge du omsætter under 50.000 på 12 mdr kan du gøre det som CPR person uden moms, og du skal føre regnskab efter årsregnskabsloven og udfylde din udvidede selvangivelse (som du får ved at meddele skat at du nu har en forretning som du driver som CPR) med oplysninger fra regnskabet og betale skat af dit overskud - uanset om du er 12 eller 85 Smile Har du et personfradrag du ikke bruger, så bruges det her, og derfor vil det ikke være skat af de første penge du tjener, men det ordner skat, bare du opgiver dit forventede overskud i en forskudsopgørelse

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)