Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Onlineløsning til styring af kontingentindbetalinger søges

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Køge
Tilmeldt 22. Mar 10
Indlæg ialt: 484
Fra  IT Operators Aps Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er medlem af en del forskellige foreninger - og fælles for dem alle er, at det altid er et helvede for kassereren at få indbetalinger til tiden. 

Findes der en løsning, hvor foreningen oprettes, og medlemmer så melder sig til - og betalinger/kontingenter så automatisk kører løbende efterfølgende? via PBS tænker jeg.

Vi er naturligvis klar til at give et eller andet beløb pr. transaktion - og det tror jeg også andre foreninger er :)

Råb op derude, hvis i kender en sådan løsning?

/Kim

IT Operators Aps - Professionel IT Service og Support 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim.

De fleste betalingsudbydere tilbyder det som hedder "Recurring Payments" (altså abonnements betaling hvor man trækker samme beløb med faste mellemrum.. f.eks. en gang om året eller måneden)...

Så det er bare at ringe rundt til de forskellige udbydere og høre hvad de skal have for det...

Vi tilbyder på PayPal selvfølgelig også dette, og uden nogen faste afgifter overhovedet taget.. Dog tager vi en afgift som er lidt højere end andre aktører på markedet.

Så jeg ville anbefale at du sætter dig ned for at finde ud af hvilken udbyder som er billigst... Har man ikke så mange transaktioner om året, så er det højest tænkeligt PayPal... Men har man derimod rigtigt mange transaktioner, så kan det måske betale sig at bruge en af de andre aktører selvom disse har fast års/måneds afgifter oven i transaktionsprisen.

vh,

Sami.

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kim

Må jeg anbefale dig at kigge på klubmodul. Med mere end 700 tilfredse foreninger og landets største udbyder af netop den slags, så mener jeg helt sikkert at vi kan klare den opgave tilfredsstillende.

Du er meget velkommen til at ringe til mig direkte så skal jeg gerne fortælle dig om herlighederne.

Mvh
Jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Fra Århus
Tilmeldt 11. Jun 11
Indlæg ialt: 70
Fra  Wilke promotion A/S Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kim

Jeg hæfter med ved dette udsagn:-)

Kim Gregersen:
et helvede for kassereren at få indbetalinger til tiden. 
det er nok et af de udsagn vi hører oftest. Stort set alle foreninger og klubber i danmark oplever præcis det her. I mange foreninger er det 20% af medlemmerne der ikke lige får betalt..

Men din udtalelse står lidt i kontrast til dette udsagn

Kim Gregersen:
via PBS tænker jeg.
. For en betalingsservice løsning giver desværre ikke sikkerhed for betaling fra medlemmerne. Der er 2 ting der ikke harmonerer

1. Medlemmer kan afvise en betaling på deres konto fra betalingsservice.

2. Er der ikke penge på medlemmets konto når trækningen foretages så er der ingen penge til foreningen.

Begge ting betyder restancer for foreningen. Hvordan kan man komme det til livs?

Ved at droppe den mulighed. Drop Girokort og betalingsservice (PBS) det er også hundedyrt. En betalingsservice koster 500,- i kvartalet plus min. 4,35,- pr trækning.

Med en dankort/betalingskort-løsning er foreningen pludselig sikker på at alle betaler. Opretter man en aftale med løbende abonnement/fast træk (recurring payment) så er foreningen altid sikker på sine kontingenter. Medlemmet er sikker på at der bliver betalt. Kassereren skal bare overvåge, ikke gøre andet end at se at alt er betalt.

De mange foreninger vi har der kører med denne ordning er meget lykkelige:-)

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)