Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster disse søgeord

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Dec 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har et helt nyt website. Og jeg kan forstå at det er næsten umuligt at få en generel pris på søgemaskineoptimering. Men er der nogen som har et bud på hvad det ville koste at få henholdsvis "mad ud af huset" og "helstegt Pattegris" frem på side et i google?
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 03:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

jacobs-mad:
Jeg har et helt nyt website. Og jeg kan forstå at det er næsten umuligt at få en generel pris på søgemaskineoptimering. Men er der nogen som har et bud på hvad det ville koste at få henholdsvis "mad ud af huset" og "helstegt Pattegris" frem på side et i google?

Hvordan har du tænkt dig, at nogen skulle kunne give et seriøst bud på det uden at kende hjemmesiden, dens struktur og dens indhold?

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 10:36

jacobs-mad:

Det er ikke så underligt endda. Hvis nogle "bare" kan give dig en pris uden videre, vil prisen være baseret på et useriøst gæt – og så kan du nok tænke dig til, hvor seriøs den leverandør som giver dig et overslag nu er. Det du spørger til, vil kunne sammenlignes med, at bede om en pris på et nyt hus på 200 m2, uden at kende de materialer som huset skal bygges med, samt hvor huset skal ligge. Skal du have et mere seriøst bud, må der mere info på bordet.

- Emil

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 11:05

Det er naturligvis beklageligt at han ikke skriver at det drejer sig om www.jacobs-mad.dk som er hans profil navn :)

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 14:16

Jeg synes jacobs-mad.dk superflot! Den kan du godt være stolt af:-) 

Emil Blücher:
Det du spørger til, vil kunne sammenlignes med, at bede om en pris på et nyt hus på 200 m2, uden at kende de materialer som huset skal bygges med, samt hvor huset skal ligge.

Så handler det jo kun om huset internt.  

Men her taler vi måske om et højhus, som skal have en havudsigt.

Uanset hvor højt og godt vi bygger, ved vi ikke om andre husbyggere har et dygtigere og større team med endnu flere timer til at bygge højhus lige foran havudsigten :-)

Vi ved heller ikke om Google sender en orkan, der fjerner vandet og/eller hiver bygninger og fundamenter op. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Valby
Tilmeldt 5. Apr 08
Indlæg ialt: 109
Fra  www.adwise.dk Skrevet kl. 14:33

Et godt gratis råd fjern lorem ipsum teksten under menu punktet buffet, og sæt noget rigtig tekst ind :) men ja som du selv siger, er det relativt svært at fastsætte en pris på seo uden en analyse :)

Fra Køge
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 456
Skrevet kl. 14:38

Du kan jo vende den om Jacob - hvad vil du give for at din side ligger i toppen af Google :)

Synes du skal sætte overliggeren lidt højere og spørge til en top 3 placering frem for en side 1 placering - der er kæmpe forskel på trafikvolumen på de placeringer.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)